Mintha tékasztori lenne

- Tönkre ment az a redvás fűnyíró...
- Az baj.
- De találtam egyet neten. Jó is olcsó is.
- Az viszont jó.
- Ja, ott van tőled nem messze.
- ahhhaaa.....
- Mert van házhoz szállítási költség.
- Érte menjek?
- Háááát..... Jaaaaa....
- Jó. rendeld meg aztán érte megyek.
- Jaaa... Csak most nincs rá pénzem. A fű meg nő.....
- Jó. Oké, kifizetem, aztán majd meglesz.
- Jóvann.
- Te, és mekkora ez a fűnyíró?
- ÓÓÓÓ! Dobozba van.
- De el fogom én azt bírni?
- Mondom, dobozban van.

Namármost a doboz az az 50 kiló mértékegysége. Az még hagyján, hogy azt a szart kiküzdöttem a kocsiig, de alig fért be a Verdába. aztán mikor beszuszakoltam, rájöttem, hogy ezt az első emeleten tárolni, amíg nem megyek haza.... Szóval az a gond, hogy oda nem repül fel.....

Nem, nem. Nem anyáztam. Apáztam. De szerintem én vagyok a marha, mert nem kérdeztem elég ekzaktul.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti