A kőkemény, felnőtt harmincasok :D

Lakóbaráttal:

- Horvátoknál vannak kalózok?
- Kalózok? Olyan félszemű falábúak? Elmegyünk salsazni aztán kiderül :D
- Én olyan Jack Sparow-kra gondoltam inkább.
- Nem Tom. Én tavaly nem találkoztam velük.
- Persze, hogy nem. Mert rám várnak!
- Viccelsz? Viccelsz. Ugye viccelsz?!
- Szerintem én egy kalózhoz megyek feleségül. És életünk végéig együtt szeljük a habokat....


Paragrafussal:


Minden nagyon fura és gyors és természetes, nem tudom, de hagyom hadd sodorjon… Hogy járunk-e? nem tudom, mit csinálunk, de teljesen elsodor…úgy igazán, mint a filmekben J
Jah, hogy hogyan van ez, nem tudom? Vagy mi ez, azt sem tudom? Te tudod???

- Szerelem? Első látásra?

Jah, mert az létezik? A szerelem első látásra.

- Létezik. Nekem SzSz Volt a szerelem első látásra.

Mi? Azonnal tudtad?

- Azonnal. 10 méterre Volt tőlem. Tudtam...



Hát kedves internte népe... Ilyenek a mai harmincasok. Kalózokhoz akarnak feleségül menni, és hisznek a szerelem első látásra-ban....

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing