Hagyd, hogy vezessen....

Csütörtök. Salsa este. Víimmer.
 
Szerintem már tök ügyik vagyunk. A tanár szerint le vagyunk maradva, mert ez egy keveset gyakorló gyenge csoport... Na jó. A tanár tök ideg Volt, mert van két nagyon béna növendék. Egy folyton duzzogó 150mélysosemosolygó90kilós ügyvédlány és egy nagyképűdelúzer srác. Nem az a baj, hogy bénák, hanem hogy hisztiznek és sose meg se próbálják. Állnak karba tett kézzel és puffognak, meg hiszti meg rinya, meg minden féle izéhozé.... Ezzel kezdtek tegnap is, így az amúgy mindig mókás salsa oktatónk bepöccent, és olyan órát tartott, hogy gyakorlatilag még most is görcsben a vádlim azzal, hogy csak próbáltam tartani a tempót.
 
Jó Volt. Lemozgatott. És elgondolkodtatott.
 
Tanárhoz kerültem a körben, paráztam, mert ingerült Volt és nyers és kegyetlen....
 
"Ne görcsölj... tiszták és pontosak a lépéseid... Lazíts.... engedd el magad.... figyeld a zenét.... mondom, nyugi..... tudod az összes figurát.... szép a díszítés.... engedd el magad.... hagyd, hogy vezesselek..... én vagyok a pasi.... nem te.... lazíts.... add át az irányítást....."
 
Tíz percig küzdöttem Vele, ő meg velem. Komoly küzdelem Volt, de elfáradtam a végre, és elengedtem az egészet, mert valahogy nem ment....
 
"NA MOST A JÓ! Ugye mennyivel könnyebb ha a saját szereped táncolod?
 
És hogy mi meg hogy? Hát úgy, hogy tegnap az én drága fodrászom azt mondta, hogy "tudod, az a baj, hogy túl tökös csaj vagy. A pasik félnek az olyan nőktől, akik jobbak náluk. Cicásabbnak kellene lenned, és hagyni, hogy a tenyerükön hordozzanak"
 
Át kéne adnom egy pasinak az irányítást? De hat annyira bénák.....

Megjegyzések

  1. ez sajnos igaz, mármint, hogy a pasik nem szeretik az erős nőket. de ki szeret gyenge lenni? meg aztán amikor annyi szart kell intézni, tenni, dönteni nap mint nap, amiben nem segít senki, ha a magad ura vagy... de hiszem és remélem egy nap jön egy férfi, akinek bátran át tudom adni az irányítást és félelmek nélkül tudok mellette gyenge is lenni, ha kell...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://szineshir.com/a-legedesebb-szerelmi-vallomas-amit-valaha-lattal

      Törlés
  2. Hm...vagy úgy kell irányítani, hogy azt higyje ő irányít :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti