Kerestem a slusszkulcsom - avagy mit rejt egy kutyás táskája

Tudom, erről már Volt szó, de ismét ki kellett borítanom a táskám, mert sehol nem találtam a hülye autókulcsot.
 
A szokásos mütyürökön és döglött egereken kívül előkerült 5 Kaki zacsi, 1 kutya itató tál, 1 zacsi jutifal, egy műanyag labda, egy tenisz labda, egy műanyag virsli, és egy sípolós rágóka.
 
Te jó jég, mi lesz ha gyerekem lesz?!
 
 

Megjegyzések

  1. Cumisüveg, cumi, pelenka, popsitörlő, váltás ruha (a gyereknek:P) játékok....
    Öööööööö, a kaki zacsi üres volt? :)
    Pusssssssssz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, üres Volt.

      Köszi a feltételezést :D

      Törlés
  2. fél pár koszos gyerekzokni,barbieláb..
    legalábbis nekem ezeket sikerült egy kávézás során kitálalnom az asztalra..
    puccos helyen..
    kb ilyesmikre készülj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barbi láb :D
      nekünk a barbik a kenyér piritóba álltak, mert onnan néztek meccset (?), aztán egyszer beleolvadt a kenyérpiritóba a barbicipő....

      Törlés
  3. :D na én is tudnék mesélni! a szartól a repülőig... ahogy szokták mondani... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D dobt ki a kakizacsit ha megtelet ;)

      Törlés
    2. :D esküszöm volt már olyan, hogy a fáradságtól majdnem zsebre tettem a kakival teli zacskót. de olyan is, hogy hazáig cipeltem, és a kulcscsomóval együtt feltettem a konyhapultra. :D bármi megtörténhet.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti