Kutyatakony, kutyavér...

...nem nem. Ez nem egy boszorkánybűbáj első két hozzávalója. Ezek kérezm szépen a bevezető jelei voltak a tegnapi napnak.
 
Történt ugyanis, hogy levittem az én kis maflám sétálni, és ahogy mentünk át az aszfalton irdatlanul tüssszögni kezdett. Azt hittem, hogy úgy, ahogy a csuklása szokott majd elmúlik, de nem, csak rosszabb lett. A nagy tüsszögésben az én kis marhám elharapta a nyelvét, így mindne egyes fejrázásnál véres, taknyos kutya nyák terített be.
 
Felkaptam, hazarohantam vele, és örömmel nyugtáztam, hogy a lakásban azért jobban van. Legalábbis nem tüsszög szakadatlanul. Az a legnagyobb baj, hogy csak a nem-szeretem-mert-sznobok-és-drágák kisállat Klinika Volt nyitva. De nem nagyon Volt mit tennem, mentem, sorban álltam 2 órát, megműtötték, idegeskedtem egy sort hogy az altatásból felébredjen, és a túl aktív kutyát hazavittem.
 
Az a hülye toklász beleágyazodott az orrnyálkahártyájába, el kellett égetni az ereket a nózijában, és szigorú nem-eszik-iszik-semmit-24-órán-át diétát kellett tartanunk. Igen, többes és nem királyi, mert inni még csak ittam, de enni nem Volt szívem, ha már a gyereknek is éhezni kell.
 
Nyilván ezt erősítette bennem,, hogy  amikor hazavittem leült a nappali szőnyeg szélére hátat fordított és tömény utálattal és megvetéssel nézett rám a válla felett, majd elaludt. De végül a kis disznó csak fellopakodott az éjszaka az ágyamba, hogy a takarómat magáénak tudva majdhogynem kitúrjon a francia ágyból.
 
Nem Volt szívem kirakni... Nehéz napja Volt. És hat... ő életem férfija, csak nem paterolom ki!
 
 

Megjegyzések

  1. Téged is minden utolér. :( Javulást Dió, legközelebb vigyázz a toklászokkal.

    Dömi Mami és falkája

    VálaszTörlés
  2. Ajjj, még ez is! Kitartást! Jobbulást a kis betegnek!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást a prücsöknek!
    Hívtalak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. otthon van a telóm.... mindig otthon felejtem újabban....

      Törlés
  4. drága kis manóka <3
    remélem már jobban van..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsére most már minden ok

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti