Olyan, de olyan szeme van!

Magas srác. Puha kezekkel, kék szemekkel, széles vállal, isteni mozgással, csibészes mosollyal. Lakóbarát fél szemmel rám sandított, én válaszul rákacsintottam.
 
Igen, ő Volt a tegnap esti új hús a salsa piacon.
 
Kábé minden lány elolvadt tőle, kiugrott a bugyijából, és kapkodta a levegőt. Nagyon vigyorogtam, mikor Lakóbaráthoz került, mert a drága naivám fülig pirult.
Két korty között meg is beszéltük, hogy hazavisszük, és majd megosztozunk rajta. Részemről túltárgyalt Volt a helyzet.
 
Elökörködtünk még az óra végéig, viháncoltunk, vigyorogtunk, táncoltunk. Ha hozzám került a srác, nem Volt képem a lábamra nézni, hogy rá ne lépjek az övére, így folyamatosan a szemébe néztem, és a végén már annyira el szórakoztattam magam, hogy 32 fogas torz mosollyal meredten bámulok a szemébe, miközben a háttértárban meg számolom a ritmust, hogy helyenként hangosan felnevettem.
 
Hazafele aztán hallgattam Lakóbarát ömlengését. Hogy azok a szemek... hogy ennek a srácnak súlya van, mert a teste... A mozgása.... hogy a keze... a bőre.... Ő szerelmes.
 
Gondoltam én, hogy ez Puszta fellángolás, majd elmúlik, nagyobb szerelmek is vesztek el nyomtalanul egy éjszaka alatt, de nem. Reggeli kávé szürcsölés közben, álmodozó hangon....
 
- Olyan, de olyan szeme van....
- hmpf.... Kinek?
- A tegnapinak.
- Jaaa! El is felejtettem.
- ??? A te álompasid és el is felejtetted?
- Az én álompasim?
- Az hat, magas, kékszemű, jóseggű, szép kezű, és még jó a humora is.
- A humora? :D Édesem, egy szót se váltottatok.
- Ne akadékoskodj! Ez a pasi a te álompasid.
- Nem hiszem. Te áradozol róla.
- Jó. hat berángatnám az ágyamba... És még az se érdekelne, hogy a derekáig érek, de hat ő a tiéd... Ne Mond már, hogy nem ilyennek képzeled ez az igazit?!
- Figyelj, nem fogott meg. Szép a szeme. De ez is inkább megállapítás. MÉg beleélni se tudom magam. Nem vagyok szalmaszerelmes se.
- Ha esetleg találkozom VELE, célozzak rá, hogy nem tudja mit veszít?
- Légyszives. BIZTOSAN ÉRTENI FOGJA! :D
- Nem a tegnap estire gondoltam. Hanem arra az idiótára, aki elenged.
- Ó, nem tudom kire gondolsz, de kérlek. Mond meg neki, hogy egy csiszolatlan gyémántot hagy veszni a személyemben. :D És hogy hordozhatna már végre a tenyerén.
- Nem tudod kire gondolok?
- A tegnap estihez nem mernél hozzászólni se, mert elsüllyedsz pirulásodban :D Hapedig szájhős Heroldra, én már mondtam neki, hogy ha még egyszer így megpörget és hagy kirepülni a teremből, én rálépek a tyúkszemére :D
- Megittad már a kávéd?
- Még nem.
- Na ezért nem tudod, kire gondolok....!
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti