Sárkányok, avagy valaki néha engem is nevelhetne....

- HALLÓ! Végre bejutottam. Basszus, ebbe a rohadt plázába nem vezet út, csak a tetőn át. Hol vagy?
- Helló, a papírboltnál a mozi szint alatti szinten.
- A mozi szint alatti szinten? Ott vagyok én is, a kajáldáknál.
- Ja, ja alattam a kajáldák.
- Jó akkor hajolj ki a korláton és integess, és megyek.
- Nem látlak, melyik étteremnél vagy?
- A palacsintásnál.
- Itt nincs palacsintás. Te melyik szinten vagy?
- Hogy hogy melyik szinten? Hát van ez a kajálda szint, meg van a te szinted.
- Meg a kettő között egy szint.
- Mivan? Figyelj integetek, és nézz középre.
- De mi?! Menj a zanzi-bárhoz és ott látni foglak.
- A hova? Te hol vagy?
- A Westendbe.
- Basssz... én az Arénába....
 
 
A történet jól végződött, elértem a filmet.
Kritika: zseinális, de egy kicsit se 10 év alatti gyereknek való film. Kivéve egyetlen részt. Mikor énekelnek.
4D mozi: k.rva jó :D egyszer mindenkinek ki kell próbálni :D

Megjegyzések

  1. :D
    Mi is tervezzük megnézni. A 4D tök jó, de sztem ha sokszor menne valaki, megunná... még jó h olyan drága :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is a jegyár miatt kaptam frászt leginkább hogy lekésem.
      Annyira jók a sárkányok.... Diónak kell egy játszóhatásnak. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing