Az elloponi vágyott paradicsom, avagy egy bevásárlás margójára

Mert az van, hogy nem vettem egy csomó ilyen haszontalan cuccot nyarlás előtt, mint mosószer, öblítő, domestos, fehérítő, stb.... Mert ugye másra kellett a pénz. Mindazonáltal tegnap muszáj Volt megejtenem ezen elhanyagolható dolgok megvásárlását is.
 
Te jó ég, hogy micsoda elszabadult árak vannak! Hihetetlen. Épp morogtam magamban, hogy igazán nem vettem semmit, és minden bizonnyal egy teljes vagyont fogok fizetni, közben turtam egy nejlon szatyrot, és mikor felnéztem a futószalagra az a pár szem paradicsomom elszabadult. Zsémbesen visszavágtam a többi motyóhoz, mire mögöttem valaki:
 
- Bocsi, hozzak neked is?
- Tessék?
- Az az én paradicsomom....
 
Lenyúltam a sorban mögöttem álló srác paradicsomait. Vigyorgott, én elnézést kértem, majd ismételt várakozás, és ahogy a szalag beindult, leesett a papírzsepi, én meg lehajoltam, és ugyancsak konstatáltam, hogy a hülye paradicsom már megint elgurult.
 
- Tényleg hozok neked is nagyon szívesen, látom kábé annyi kell mint nekem.
 
És vigyorog. Én meg égek, mint a reijsztág.....
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing