Még úgy szocializálódtam, hogy este 6 után, ahol kisgyerek van nem illik telefonálni, 7 után sehová Sem illik, és 8 után már a családunkra se hozzuk rá a frászt egy kósza csörgetéssel. Persze, vannak az életemben páran olyanok, akiket tudom, hogy hívhatom akár hajnali háromkor, de nagyon kevesen vannak ilyenek.

Így amikor tegnap este negyed 11kor Volt egy nem fogadot hívásom, egy olyan személytől, aki leginkább az este 7ig körbe sorolható, megijedtem, azonnal visszahívtam:

- Halllóóóóóóóóóóóó
- Szia, mi van? Baj van? Rosszul vagy? Miért hívtál?
- Hűűűmppfff őőőőőőőőőőőőő
- Jól vagy?
- Jaaa. Csak gondoltam megkéééérdem mit csináááálsz.
- Kutyát sétáltattam. Biztos minden rendben?
- Peeeeersze. Dijóóóóó hogy van?
- Jól.
- És mi az esti programod?
- Alszom.
- De nincs valami esti különleges programod? Nem zavartam meg seeeeeeemmit?
- Nincs, mondom, alszom.
- Éééééés mi újsááááááááááááááááááág?
- Semmi.
- De szűk szavú vagy. Igazán mesélhetnél.
- Te hívtál engem. Miről szeretnél beszélgetni.
- Háááááááááááááááááát arról, hogy hogy vagy.
- Kösz jól, és így éjjel elég fáradtan. Készülök aludni
- Hááááááááááát én is jól vagyok. Vagyis annyira nem, de ne is foglalkozz velem, nem a te hibád.
- Az biztos. Mi a baj?
- Háááááááááááááát most értem hazaaaaaaaaaa, meg majd ennnnnnnnnni készülök, aztán lefekszem. De tényleg, mi újság? Nem mesééééééééééééééééééélsz?
- Miről meséljek?
- Háááááááááááááááááááááát hogy mi van veled...
- Velem minden rendben...
- Nem kell gorombának lenni, már fel se hívhatlak megkérdezni, hogy hogy vagy?
- Ilynekor? Őszintén?
- Háááááááááááááááát szép, hogy nem mesélsz semmit, azért aludj jól.

És sértődötten lerakta a telefont, és én meg meredtem magam elé, hogy ez most komolyan mi a franc Volt?!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing