Ördögi mérleg

Nyaralás óta reggel este mérlegelünk, mert híztunk. Nekem ez a 4. napom mindenféle fajta szénhidrát nélkül, egész jól viselem.
Valahogy így zajlik a mérlegeléskor súly megállapítása, ha azt vesszük, hogy a nyaralás előtti súly X.
 
Kedd reggel:
 
- X+1,5... na! fogytam.
- X+3... híztam :(
 
Kedd este:
-X. WOW! ÉN vagyok a hold :D
-X+3,5... ne már.... én a telihold felé tartok?
 
Szerda reggel:
-X+2. EZ hogy?! Nem is ettem vacsit. És most pisiltem..
- TE PISILÉS UTÁN MÉRLEGESZ? TE CSALSZ!!!
 
Szerda este:
-X. Lassan visszaáll minden a régibe, csak van némi ingadozás. Egy falatnyi statisztikai trend :D
-X+2... Jó. Ezek szerint nálam is megvolt már a telihold.
 
Csütörtök reggel:
-X+5. MI A F@!*Z?! Nem is ettünk vacsorát!!! MI?! Sötétséggel vagy filmmel táplálkozom?!
-X+3,5... Ez a mérleg rossz. Ördögtől való. Kizárt. Koplalok!
- Kidobjuk?
- Inkáb gyújtsuk fel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti