30

Kéne valami okosat írnom. Vagy csak összefoglalósdit. Vagy bármit.

Valójában nem megy.

Ilyen tudathasadásos állapotban tengek lengek, és a hasadást nem a nem kevés házi pálinka okozta, hanem csak úgy.

Felettébb érdekes élmény az egyik ünnepeltenek, az egyik legöregebbnek, és totális csődként egyedülállónak lenni egy 20 fős társaságban, ahol valaki összeköltözést tervez, más esküvőt, meg beütött az új munkahely, és dúló szerelmek.....  all you need

Nem vagyok lúzer, csak meglehet, én vagyok az a nagynéni, aki járja a világot, bolond mód egyedül jár moziba, ismeri a jó éttermeket, szereti a borokat, kicsit bohém, de mindig mindig egyedül van.

Ez a harminc, ez egy felettébb érdekes élmény Volt.

Olyan messzire sodort magamtól.

Amúgy meg csak Anyu aggódó fejét ne kellett volna néznem.....

Megjegyzések

  1. Ez csak egy nap volt a életedből. Ne hasonlítsd a magad állapotát a másokéhoz. Nem vagy csődtömeg, mert egyedülálló vagy. Hidd el, hogy majd neked is lesz dúló szerelmed, összeköltözésed, esküvőd, új munkahelyed! Élj és élvezd azt az állapotot, amiben vagy!
    Szeretettel ölel egy már majdnem negyvenes, egyedülálló, gyermekét és kutyáját egyedül nevelő, boldog, dolgozó, élő és viruló nő! :)

    VálaszTörlés
  2. Az születésnap is ugyanolyan nap, mint a többi.. Nem kell összegezni, átnézni, méregetni... Éld az életed!
    Eszembe jutott egy ismerős, negyvenévesen ment férjhez, azóta ikreik vannak. Lemaradt? Nem...
    30 évesen már volt öt gyerekem, egy pocsék házasságom és állandó menekülési kényszerem a valóság elől... Nos, melyikünk 30. születésnapja volt jobb? :-)
    Sok-sok szépet neked még sok-sok évig! :-)

    VálaszTörlés
  3. Amikor 30 voltam egy pocsék házasságban éltem... végigsírtam a szülinapom mert annyira boldogtalan voltam. Neveltem ugyan 1 gyereket (nem volt az enyém de az övé sem volt) aki ma már inkább a fejét is elfordítja köszönés helyett...
    Teltek az évek... lecseréltek egy fiatalabbra -hála az égnek- Volt menekülés egy albérletbe semmim sem volt. Aztán lett bútor is, majd lakás is, aztán pasi is, gyerekek is :-) Közben eltelt 13 év. Most jó :-)
    A szülinap pedig valóban csak egy nap, mégis úgy várom mint egy gyerek. Aztán este csalódottan veszem tudomásul hogy nem változott semmi... de ettől még az én napom volt. Engem ünnepeltek :-)
    A mai nap a Tiéd. Istenke éltessen sokáig. Még van előtted több mint fél évszázad. Van még időd valóra vàltani az álmaid. Kívánom, hogy valaki bocs...VALAKI fogja közben kezed.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti