A szavatartásomról...

... megfogadtam, hogy 30 felett nem iszom alkoholt.
... megfogadtam, hogy SzSz kilép az életemből.
... megfogadtam, hogy csak hétvégén eszek kenyeret, itton csak rozsost, otthon esetleg egy kis fehéret.
... megfogadtam, hogy rendszeresen eljárok edzeni.


És akkor tegnap Lakóbaráttal elpusztítottuk a késői szüretelésű aranymetszést a felturbózott négy sajtos Pizza mellé, közben váltottam néhány kedélyes smst SzSz-szel, de legalább edzeni voltam. Igaz, hogy az edző beteg lett és az óra elmaradt, de legalább a szándék megvolt.

Az emberek nem változnak.

Én meg pláne.

Megjegyzések

  1. Nem biztos hogy jó lenne ha változnál. Akkor már nem Verde lennél csak úgy néznél ki, mint Verde.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti