Amikor még biológus akartam lenni...

... Richard Attenborouhg-t néztem minden szombat délelőtt. Tátott szájjal néztem, ahogy magával csal a sötét barlangba, hogy meglessük a medvebocsokat, vagy épp gyilkos hangyák családi életéről mesél halált megvető bátorsággal tőlük alig néhány centire....

...akkor lehetett, mikor Robin Williams Mrs Dubtfire-jét rongyosra néztem videókazettán.


Nem lettem biológus. Sem három gyerekes családanya. Sem újságíró. Sem a társaság mozgatórugója, pótolhatatlan duracel nyuszi, és ők sincsenek már velünk.

Erre mondják talán, hogy ha megakarod nevettetni istent, mesélj neki a terveidről....

Kedvenceim pedig nyugodjanak békében.

Megjegyzések

  1. David A. akit láttál, David :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...köszi.... :)
      ...........te jó isten, ennyire megöregedtem, hogy már erre is rosszul emlékszem.... nem lehetett ennyire régen...

      Törlés
  2. könnyű megkeveredni, mert az Attenborouhg (na ez se egyszerű:) név, ami megmaradt inkább :)
    nem korfüggő szerintem, csak most érzékenyebben érint :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti