Duracel nyuszi

élek, csak lemerültem.
 
... mert most megkaptam, hogy "jajj milyen rossz a kedved"
 
Ja vazze az.
 
Nem iszok alkoholt, nem eszek csokit és kenyeret, így nincs szénhidrát bevitelem. Lehet ez az egyik ok.
 
Talán gond még a középkorúak identitás válsága is. Mert nyilván.
 
Amúgy meg, most komolyan. Elviszem én sokszor a hátamon a bulit, kitakarítok én egyedül, megcsinálok én mindent tök egyedül, és jókedvre derítek bárkit, ha kell, de most, most kurvára nincs kedvem.
Most tessenek engem geggyülni, engem felrázni, engem szeretgetni, mert most nekem kell. Nem pedig fancsali pofát vágva, jajj hat legyen már jobb kedved.
 
Nem. Nincs. Mert baromi egyedül vagyok.

Persze vagyok akkora tahó, hogy eddig még meg se köszönötem a jókívánságokat, és életsztorikat.

Köszönöm!
Nagyon!

Megjegyzések

  1. Vigasztaló buksisimi, virtuális ölelés, haboskávé vagy forró tea tőlem-Neked. Sz@r az idő... de majdcsak kisüt az a nap...

    VálaszTörlés
  2. A telefonom, mikor bekapcsol, mindig azt írja ki: Fel a fejjel! Tudom, hogy közhely, de néha annyira jól esik magamtól magamnak ez a kedves kis gesztus. :-)
    Szóval: Fel a fejjel! Na... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az enyém az ízek, imák, szerelmek után szabadon az, hogy tiszteld a benned élő istennőt

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti