Epreses...

Ha finnyát és kényeskedést lehetne bőrileg mérni, nálam kiakadna műszer. Gyakolatilag MINDENRE allergizál, viszket, kipirosodik, hámlik, ég, meg az összes izé fiszemfaszom, amit el tudtok képzelni. Meg amit nem. Az is.
 
Eddig egy gyártóval találkoztam, akinek SEMMELYIK termékétől nem lobbant be a hámrétegem egyetlen négyzetmilimétere se. Ők lennének Yves Rocher-ék. Jójó, elsőre puccosnak hallatszik, de gyakorlatban kábé ugyanannyi, mint bármely más Standard felső középkategóriás bőrápoló termék. Van szép üzletük, jóillatú és kedves eladóik, és bődületes termékpalettájuk....
 
És akkor most ez itt a reklám helye: az új limitált epreses. Értem én, hogy sokaknak túlzás, de mintha nagymama lekvárjában fürdenél. Igazi gyümölcsmag benne a radirozó gyöngy, zseniális eperlekvár illattal és után babapopsi bőrrel. Ha valaki szereti, hat akkor siessen, mert limitált, hogy a fene essen bele... Zuhanyzás közben legszivesebben elszopogattam volna az egész flakont....
 
Atyám.. én tényleg egy tusfürdőről zengek ódákat?!???
 
Asszem kezdenem kell magammal valamit....
 
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti