Négykézláb

A tegnapi salsa röviden, tömören szar Volt. Másik tanár tartotta, aki nem kicsit Volt nőgyülölő homokos. A segédje meg... jajjj... sose kezdek el salsazni, ha első órán őket sodorja a szerencse az utamba.
Hazafele meg lakóbarát tök morcos Volt, megnyűgös meg kapkodott, pedig MEGÍGÉRTE, hogy felül velem az óriás kerékre, de duzzogva elutasította a lehetőséget, és az se utolsó, hogy a lakáshoz érve kvázi kiakadt, hogy mindig neki kell nyitni az ajtót, és ne legyek már ennyire lusta, nyissam ki én. Háborogtam volna, de annyira paprikás Volt, hogy nem mondtam neki, hogy bizony ÉN szoktam ajtót nyitni és nem ő....
 
Valahogy az egész este olyan furán félre ment Volt. Olyan semmi sehogyse sikerülős. Csak Dió örült a megszokott módon, én meg lelkesen négykézlábra ereszkedtem és magas hangon cincogva szerelmet vallottam neki és.....
 
....és nyílt a nappali ajtó, ahol a régi barátok egyszerre kiabálják, hogy MEGLEPETÉÉÉÉSSS!!!! Én meg négykézláb pislogtam felfelé és könnyes lett a szemem és el se akartam hinni, és.....
 
.... és .... és... és tényleg meglepődtem. Nagyon. Elmondhatatlanul jól esett.
 
És élményt kaptam. Választhatok 75 leheőség közül. Szerintem bándzsijámpingolni fogok...
 
:D
 
 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti