oh... ikea... te....

Nézhetem jobbról, nézhetem balról, de még mindíg az Ikea a legolcsobb bizonyos tekintetben. Így mikor a tévém alá néztem új asztalt, gondolom senkit nem lep meg, hogy csodás Ikea gyöngyszemre esett a választásom.
 
Na jó, hazudok.
 
Ami tetszik az kereten felüli. Ami elérhető, az túl izés... Agyalás, SzSz magammal cipelése 1szer, aztán kétszer... és végül egy jó két órás mindenféle polc között térdeplés és méregetés után összelegóztunk egy jól megpakolható, igazán örömömre szolgáló variációt....
 
...amit nem tudtunk megvenni, mert a váz, az éppen nem Volt raktáron....
 
A második alkalommal csak az egyik fiók nem Volt elérhető az áruházban, de a nagyja meg igen. Így SzSz a szekrény súlya alatt hősiesen görnyedve felcipelte, Majd amíg én az igát húztam, ő összeszerelte. Bevallása szerint  eszébe se jutott, hogy másfél óra lesz, és a mithovácsavarésmiértbazmegmiéééért alap helyzeten kívül egy kíváncsi kölökkutya is nehezítő tényező egy ilyen kis csoffadt bútor összeszerelésekor.
 
És akkor hazaértem...
 
... és nem tetszett. Nem tetszik. Felkapcsoltam a villanyt. Először a színe.... az Volt egy ilyen nagyon jajjj bazmeg ez így szedettvedett. Aztán meg olyan drabális... mert hülye nő ugye  arra gondol, hogy JÓÓÓPAKOLÓÓÓST.... de hogy így, ekkorát, és hogy az a bazinagy förmedvény hogy összenyomja a nappalit....
 
... hazaért lakóbarát, leült mellém a kanapéra....
 
- ... Cuki, hogy összeszerelte....
- ... aha .... őszintén....
- ... hat... erre inni kéne egy pálinkát.....
- .... erre mindenképpen....
- .... majd.... megszokjuk?
- ..... ezt baszmeg ezt tutira nem.
- ..... hat nem éppen Verdés.....
- ....... és azon kívül még ronda is.....
- ..... teszünk rá terítőt...
- ..... vagy visszavisszük a fenébe....
 
 
És így esett, hogy tegnap éjfélkor visszakerült az utolsó csavar is a dobozba, mert ma este visszavisszük.....

FOLYT. KÖV.


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing