Szájjal....

Meggyötört éjszaka után reggel kicsit nosztalgiáztunk Lakóbaráttal, és elmerengtünk vidám kollégista éveinken...

- Te, mi Volt az, amit én nem tudtam megcsinálni a számmal ti meg igen?
- Őőőő... Hát ezt én nem tudhatom. :D
- De, de! Volt valami, amit ti szájjal olyan jól csináltatok!

És nézett rám pillogva boci szemekkel, kérdőn, akkor azért nagyon elröhögtem magam, és akkor leesett neki a tantusz!

- Te perverz! NEM ÚGY! Hanem én tudtam a lábammal, ti meg a szátokkal.
- Ez egyre jobb lesz!
- Megvan! Én tudtam szalonnázni a lábujjaimmal, ti meg fel tudtátok pödörni a nyelvetek!
- Ugye tudod, hogy azért ilyenkor tök jó, hogy senki nem hallja amiről beszélünk....

Majd köhintettek az ablakunk alatt...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti