Anyaság....

A jelek szerint pontosan abba csoportba tartozom anyai jellemvonásaimat tekintve, ahová nem szeretnék.
 
Mérhetetlenül nehezen engedtem el a "gyerek"et hétvégére, búslakodtam, hogy üres nélküle a lakás és csendben megfogadtam, hogy soha többet nem mehet nélkülem sehová, mindig mindig velem lesz, mert nagyon szar nélküle.
 
Majd amikor újra találkoztunk, a gyerek büntetett, mert megsértődött, hogy magára hagytam, én meg pitiztem gyakorlatilag neki, és tegnap hazafelé melóból még beugrottam neki a Freshnapfbe. Jó persze az eredeti értelmes cél az Volt, hogy fogkefét kap, de hat csak befigyelt még egy kis rágcsa meg egy új sípolós játék.... Csak hogy ne haragudjon rám....
 
Hát... nem túl bíztató előjelek....
 
És ha már anyaság....
 
- Azt azért megköszönném, ha most időben szólnál mikor "megjön".
- Mindig szólok.
- És mindig nagyívben tojsz rá, és elpoénkodod.
- Ez igaz.
- Szólsz?
- Szólok. Csináljak tesztet? :D
- Már megint elvicceled.....
 
És ha már tesztek....
 
- Meg van az eredmény.
- (és csak nézel és nem mersz kérdezni, mert a pozitív az negatív, a negatív az pozitív, és mégis mi a fészkes fenét kellene ilyenkor mondani?!)
- Hát, neked is minden az arcodra van ám írva!!!!
- ....
- Ne légy már ilyen sápadt. Negatív. Nem vagyok éces.
- Uh, bazszmeg....
- Ja. Én is megkönnyebbültem.
- Te... akkor most....
- Ihatnánk is rá egyet, de ha te terhes vagy, akkor inkább fingjunk egyet rá mint a multkori néni....
- Hogy mostanában mindenkinek ez a heppje!
- Miért? Teljesen kizárt? Olyna széppp vagy mostanában!!!! Biztos a terhességi hormonok.
- Vigyázz a szádra, mert letépem a kéjlécedet és többet az életbe nem kell agyalunk az ilyen hülye tesztjeid miatt!
 
És az élet és a hétköznapok mennek a maguk módján...
Valamint azért, hogy az én Dióbabámnak se terhességi se éces kérdések ne terheljék rövid kis életét, jövő héten szépen rövidre zárjuk a témát az állatorvosnál.
És nekem meg bűntudatom van....

Megjegyzések

  1. Nekünk szerencsénk van. A kutyánk amolyan szűzk..va tipus. Udvaroltat magának, aztán bebújik a hátunk mögé... Senkinek nem enged. Valamiért nagyon antiszoc... egyébként is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D

      ez jó...
      kár hogy dijó még fijú.... és kaszanova típus. ezért is sajnélom nagyon

      Törlés
  2. Édesapám kutyája sem engedte magához a fiúkat 12 éves koráig. Megesett a "nagyeset", amíg a gazdik a magyar egészségügy helyzetét tárgyalták meg. Mind a két kutty pórázon volt. Mentségükre legyen, hogy évek óta nagy beteljesületlen szerelem volt előtte.
    Ne legyen bűntudatod, sok betegséget megelőzöl ezzel. Régen ezt mi sem tudtuk és a Lányok sok műtét után méhgyulladás vagy emlődaganat miatt hagytak itt minket. Az első nap nehéz lesz az ébredés miatt, de a varratszedés után ugyanolyan kis virgonc lesz. Tudom, az orvos mondani fogja, de ne adj neki enni, inni CSAK amikor nagyon biztosan megy a lábán.

    Elmesélem a mi műtétünket.
    Szofit húsvétkor hoztuk el a menhelyről, ivartalanítási kötelezettséggel. Karácsonykor hosszú szabin voltam és elérkezettnek láttuk az időt a műtétre.
    Reggel nem evett, nem ivott, a többi dolog rendben volt. Nehezem aludt el, kapaszkodott a karomba.Természetesen az egész család az állatorvosi rendelő előtt tipródott, pórázzal a kézben. Végre befejeződött a műtét és a kis nyeglő-nyagló testet haza vihettük. A szőnyegen megágyaztam neki már előtte (nehogy a hideg szőnyegpadlón megfázzon), pokróccal betakargattam. Család elment dolgozni és félóránként érdeklődött, hogy felébredt-e. Először üldögéltem mellette, csak nem akart felébredni, aztán lefeküdtem mellé, hogy ébredésnél érezze a közelségem. az idő múlásával nekem is egészségügyi szükségletem lett (by Bod Péter Ákos) és elvonultam a kis helységbe, de az ajtót nyitva hagytam. Természetesen ekkor hallottam meg a sírását. Gondolhatod, hogy letolt gatyával rohantam ki hozzá. :)
    Varratszedésre úgy mentünk, hogy egy lépés előre, kettő hátra, végül ölbe lett véve a kisasszony, de utána már repült haza.
    Közben lett egy nagytestű fiú kutyánk, aki miatt a vigyázás már be sem jött volna. Szofi most 11 éves. Virgonc, jókedvű. Nincs álterhesség, fiúk a kapu előtt, verekedés, ne engedje ide a kutyát, mert tüzelünk.

    Bocsánat, hogy ilyen hosszú voltam, de az ivartalanítás nekem szívügyem. A sok kidobott, elzavart kutyának ez az egyetlen ellenszere.

    Dömi Mami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy megosztottad velem :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing