Pocsoly*

... és akkor a kiszabaduló eb belevágtázott egy neki könyékig érő pocsolyába, majd döbbenten állt, és egyesével emelgette a lábait.
 
Vízzel érintkezve kővé vált. Ha kémikusan akarnám mondani. Nem mozdult se jobbra, se balra, állt és nyüszített. Megijedt. Talán attól hogy megfullad....
 
A pocsoly* méretes mivolta végett baromira nem tudtam kiemelni a közepéről, és tényleg mély Volt ahhoz, hogy a cipőm teljes eláztatása nélkül megmentsem a FULDOKLÓ ebet, aki nem mozdult. (csak állt és sírt)
 
Tehetetlenül álltam és csalogattam, de mindhiába, ő a halálra várt, mármint a fulladásosra.
 
Nem történt meg.
 
És én se mentettem meg, mert beázott volna a cipőm.
 
Erre jött egy 90+os nénike, aki a szokásos, jajjdecukiakutyulimegsimogathatom szöveggel, belegázolt a mélyvízbe és simogatni kezdte a kutyának látszó gyáva képződményt, aki erre a néni nyakába ugrott, ő boldogan átölelte és a csurom vizes kutyát a kezembe nyomta, hogy de milyen barátságoscukiebecske....
 
Fehér farmerdzseki Volt rajtam.
 
Nem örültem.
 
Kutyakönyékig érő vízben hogy fulladt volna már meg?!
 
 
 
 
*nem tudom hogy milyen j-ly. és nem is érdekel. ezért nem gugliztam meg.
 
 
 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing