Krampusz Angus

Salsazas után hárman sátrat vertünk a nappalimban, két kutyával, és fejenként egy egy adag, kihagyhatatlannak kikiáltott Krampusz Angus menü társaságában.

- Még jó, hogy fogyokúrázunk....
- De azt mondták ezt meg kell kóstolni.
- Mondjuk tényleg isteni.
- Majd jövő héttől belehúzunk, és nem eszünk semmi károsat. Ez a búcsú....
- Én másfél évig semmi szénhidrátot nem ettem.
- Semmit?
- Semmit. Se cukor, se kenyér, se tészta, se krumpli. Semmi.
- Jesszus. És nem rontottad el a szalonnával a gyomrod?!??!!!!




Megjegyzések

  1. Istenien néz ki a cucc!
    Tegnap este én is elpusztítottam egy óriási adag baconbe tekert szűzérmét, szintén óriási adag karikaburgonyával és párolt lila káposztával... annyira jól esett!
    Enni jó! Jót enni meg még jobb! :)

    VálaszTörlés
  2. Áááá....miért nincs sehol egy BurgerKing a közelben...

    VálaszTörlés
  3. én a kenyeret és társait tiltottam ki a listáról sokáig. Aztán szépen visszaszivárgott, de most megint igyekszem kerülni. Nagyon nehéz volt megszokni egyes ételeket :D szalonnát nem eszem, de rántottát igen s kenyér nélkül olyan "pucér" volt. Aztán megszoktam. Eszek mellé salátát, káposzta levelet, paradicsomot, paprikát. Nekem bevállt mint súlymegtartó diéta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilván diéta alatt nincs szalonna :D csak írtó jól jött ki :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti