Vállalható

-Nézd, ezen a képen egészen vállalható a fejed.
-Kössssz....
- De tényleg! Olyan mintha nem is te lennél! Tök jó!
- Mondom, KÖSZI!
- De látod?
- Áruld már el milyen vagyok?
- Önfejű igahúzó állat, csupa szorongással.
- És mi látszik a többi képen? Hogy páros ujjú patás vagyok, igába fogva? Esetleg az összvérfarkam kandikál ki a farmerből?!
- Te most megsértődtél?
- Nem, csak nem esett jól.
- Pedig ezen a képen szép vagy.
- Ezek szerint az életben ronda vagyok??????
- Nem. Csak téged nem lehet megvédeni.
- Az hogy jön már a szépséghez?
- A gyengék szépek, mert cukik.
- ???
- Olyan kis édik érted, nem mint te.
- Minden logikát mellőz az okfejtésed....
- Most mégis. Mit nem értesz?
- Értem. Egy önfejű, karriersita vagyok aki ráadásul még ronda is, és a vállán megáll egy egész világ, mert annyi terhet elbír.
- .....
-?????
- Hát de ha így van?!
 
 
 
Jelentem a helyzet változatlan. A meló rengeteg, soha nem lesz vége, soha nem lesz kevesebb se könnyebb. Siralmas.
 
Pasik. Ennyi meló mellett csak a régi lemezt nyektetem, mert nincs erőm se ellenkezni se cselekedni.
 
Dió. Dió mogyorótlan, de valami extra csippet rakhattak bele, amitől egy hét majdnemmeghalmertaztúgykell után olyan rossz, na jó Eleven, mint amilyen annak előtte sose Volt. De cuki. Csak ki kéne paterolni az ágyamból, mert elrontottam. Megesett a kis tölcséres fején a szívem és velem alhatott....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti