Cipők, egyebek, ilyenek....

Nem tömött a szekrényem. Alig akad benne némi gönc. Cipő is csak néhány, tényleg nem sok van betárazva. Az outfitem darabjainak mindegyike passzol 95%-ban mindenhez.
 
A kedvenc farmerem pontosan ugyanúgy jó buliba, mint egy lazább tárgyalásra. A fehérneműm nem lóg ki, se alul se felül. És úgy általában a térdem se.
 
A hűtőben ugyan még mindig több az Alkohol, mint az étel, sőt, folyamatosan egyre több lesz, de csak azért, mert valójában nem fogy.
 
A fokföldi ibolyáim gyönyörűek.
 
Hatkor kelek, és nem feltétlen csak a kutya miatt.
 
IHB bulinak idejét se tudom már.....
 
És hogy hogy jön ez die? Hát nagyon egyszerűen. Véletlen találtam rá erre
 
Már csak azért is aktuális, mert a tavalyi enyhe telet még csak csak kibekkeltem úgy, hogy a szakítás végett csorbát szenvedett ruhatáram nem töltöttem fel, viszont idénre ez már nem megy. Fázik a lábam, és mentegethetem itt magam, de egy csizma nem elég. Meleg csizma kell, és tartós. Igen, inkább fizetek többet, nem érdekel, de nem fogok havonta rohngászni miatta a kínaihoz. Meg kabát is kell. Abból is meleg. Olyan Praktikus......
 
Hmm....
 
Felnőttem volna?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti