Kowalsky? Az meg ki?

A gyerekes ismerősök zenei izlése rohamosan hanyatlik, vagy esetleg már át Sem lépi az Alma együttes csodás szinvonalának határait.
 
Cuki barátnő kérdezett rá:
 
- Jó Volt a szombati koncert?
- Jajj nagyon!!! Élvezted volna :D
- Én nem szeretem ezt a nagyon alternativ punk zenét.
- A mit?
- Hát azt Amin voltál.
- Te... Tudod hogy kik ők?
- Igen, ilyen pogozós, ugrálós.
- Aha... Hát persze... Életem, két hányás között megboldogult kollegista éveinkben az ő számukat ordítottad  mikor x-el szakítottatok.
- Neeeem... Biztos nem.... Én nem is emlékszem....
- Hidd el a gyerek még nem érti, még nem kell szépíteni a multat. Tudod, akkor Volt amikor apud másnap hozott neked húslevest, mert azt mondtuk infulenzás vagy.... azért hánysz....
- Oh basszameg, tényleg... Már el is felejtettem. Állandó ripiten van a fejembe a hülye mavanaszülinapom.


 
 
 
Meg kell hagyni tényleg csak alig érezhető a stílusbel különbség....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing