Le nem törölhető vigyor

Drága Olvasók, el nem tudom mondani nektek, hogy mikor Volt ekkora letörölhetetlen vigyor a képemen. Főleg nem úgy, hogy mindezt egy pasi okozta. Egy magas, jó kiállású, vicces, intelligens laza srác, aki élvezte, hogy élvezem, hogy az egekbe repít. Akit szívem szerint soha nem engedtem volna el, és ez a még még mééééééég!
 
Egyszerűen le nem lehet szedni a vigyort a fejemről. Ennyi. Szerelmes vagyok. Szerelmes lettem a vitorlázó repülésbe. Mert nem bándzsi zsámping lett a 30.-ra kapott élmény kuponból, hanem repülőgép vezetés. 11re mentünk, Volt némi elméleti oktatás vigyorgva röhögcsélve, hogy miért nem esik le a gép, hogy ezt a kis izét egy VW Motor hatja, de mégis repül, és majd szét fagytunk mire a mi kis lélekvesztőnk odaért.
 
Őszinte Leszek, kívül mosolyogtam, de belül azért húztam a szám, mert kicsi gép, és mi van ha lezuhan, meg mégis csak egy bogár Motor hatja.....
 
Aha... Az idei év egyik legzseniálisabb élménye Volt. Imádtam minden pillanatát, azt is hogy felszálltunk, hogy vezethettem, hogy vigyorgva leesett sok sok perc után hogy ezt a pedált húzni kell, és nem nyomni mint a kocsiban, hogy a pilóta srác iszonyat jó fej Volt és poénkodott, a plusz és a minusz g-t, igazából a minusz g-nek függője lettem, először ugyan visítottam, meg becsuktam a szemem, de másodszor már csak a fele szemem, harmadszor meg már be se csuktam csak élveztem, ahogy a fejem a kabin tetejéhez nyomakszik, hogy lebegünk, hogy súlytalanok vagyunk, és akkora csalódás Volt, hogy tényleg 20 percet voltam fenn. Hogy tényleg annyi ideig voltam a magasban.... Mert szerintem átugrottunk egy másik idősíkba és épp csak fel és épp csak leszálltunk.
 
Hajjj... szerelmes lettem.... És főként nem a cuki pilóta pasiba (mondjuk abba is) Imádom!



Megjegyzések

  1. de jól hangzik. bár nem t'om milyen benyomást tennék a jóképű pilótára, ha összetojnám magam.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez valami olyasmi amit ki kell próbálni :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti