34 kontra 23

Akkor kezdjük egy felütéssel, mert emellett nem bírok elmenni:
 
 
A 34 éves pasas 24 év alatti csajokat keres magának. Korkülönbség minim 10 év. MINIMUM 10!!
Ne értsetek félre, nem az a bajom, mert életem-értelme-lehtett-volna meg köztem is 8 év van, és nem mondom, hogy mi mások meg különlegesek vagyunk, de basszus, egy 34 éves pasas mit vár el egy huszonpár évestől?
 
A hugaimból kiindulva, meg magamból is, annyira fiatalon valóban nem vonzott, hogy az idősebb "remek" pasas kedvére téve mossak-főzzek-vasaljak-ugráljak. Igaz, én fősulira jártam, de tesómék meg melóztak, és nekik se a háztartási alkalmazotti szerepkör Volt a vágyálmuk 
 
Szerintem nem nyomorékok, pusztán más korosztály és egyenlőre még igencsak mást akarnak és a pasas türelmetlen, mert már asszonykát akar. Gondolom, a 30 körüli csajok degradálják,  mert öregek, meg szottyosak. Vagy csak simán lenyomnák mint egy rajzszeget.... Ahogy így leírta, hat, nem sok értelmes család alapításra vágyó, szeretni akaró nőnek kellehet egy ilyen izé....
 
Nem a kor számít. Ez a fickó mégis rámegy, mert gondolom az a friss husi. Nem látja a fától az erdőt. Ő pontosan ekkora érzelmi nyomorék.
 
Esküszöm bosszant.
 
 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing