Alapvető minimumok a munkahelyen

- Nézd, azt gondolom, felnőtt emberek között alpvető elvárás, hogy reggel köszönnek egymásnak, az e-mailbe írnak megszólítást, ha valaki valamit megcsinál a másiknak, akkor ha meg nem is köszöni, de jelzi, hogy észrevételezte.
 
- De minek? Ennyi udvariaskodás minek? Mindenki végzi a dolgát. Most mit köszöngessek?
 
- Figyelj, elég nagy a nyomás mindenkin, miért kell bunkózni is ehhez?
 
- Én nem bunkózom, én ilyen vagyok. Te vagy túlérzékeny. Mi a fenének minden reggel köszönni?
 
- Hát, ez egy jó kérdés... talán megadod a tiszteletet a másiknak?
 
- Pont olyan vagy mint a Volt feleségem, az is mindent magára vett, pont ezért váltam el. Ti nők teljesen egyformák vagytok.
 
- És eszedbe se jutott hogy igaza van?
 
- Nincs igaza, a mostani csajom is pont ezeken rinyál állandóan. Mi ezt nektek oktatják???
 
- Igen... minket így neveltek.....
 
 

Megjegyzések

  1. Azért ez gáz, nem?
    Itthon is köszöngetünk, reggel, este, ha hazajövünk, ha elmegyünk... akár fél órára is. Aha, így neveltek... Talán őt nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ultra gáz a pasas.
      Most kiborította a teám az asztalomon, és itthagyta. Mert majd a takarítónő megcsinálja. Vagy én. Ő nem. Mert ő kereskedő. És férfi.

      Törlés
  2. Én ezt nem értem! Nagyon jó a példa, egyre több az ilyen bunkó. Tajgetosz pozitív. Néhány ilyen "minek"-kel az egész kultúra lehámozható, de akkor meg minek élni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát megérne egy analízist az fix...

      Törlés
  3. ritka türelmes egy angyal vagy te Verde:)
    nevelés helyett(amit úgysem ért meg),én már rég ütemesen verném valamivel a fejét..
    (pedig ovi óta nem verekedtem,vagy talán még ott sem)..
    azt gondolom,talán őt is próbálták a jóra nevelni kiskorában(szeretem az illúziókat),csak mióta kinőtt a kisnadrágból,lett egy EGO nevű jóbarátja..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D szerinte én egy hisztis picsa vagyok, nem angyal :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti