"Hát hogy vagy drága barátném?"

Vasárnap a felmosás napján (mert Dió furmányos kis agya kitalálta, hogy ha ő megfürdik az ivóvizében és azzal körbejárja a lakást, az buli, és mert a konyhába tönkre ment a szifon és folyt a trutyi) csiporog a telefonom, nincs-e kedvem traccsolni. Őszintén szólva nem Volt. Túl sok egyéb elintézni való és teendő nyomta amúgy is időm terhelt vállait.
 
- Olyan rég hallottam rólad, eltűntél.
- Jaja. Dolgozok, Mi újság?
- Csak eszembe jutottál.
- Ez kedves tőled.
- Hát régen találkoztunk és AAANNNYYYYIIIII mesélni valóm van!!!!
 
(itt jött egy hosszú beszámoló a bonyolult magánéleti helyzetről a férj mellett/mögött, majd végül az anyagi okok végett a mégiscsak a férj mellett maradás  eldöntéséről)
 
- Hát ez van velem... Szörnyű, nem?
- Nem egyszerű.
- Dehát mondj valami okosat. Te mindig tudsz valami okosat mondani.
- Egy házasság sok mindent lenyel és elbír. Azt neked kell látnod, hogy ez még belefér-e. Hogy ezt még elbírja-e. Vagy elbírod-e.
- Milyen igaz....
- Nem biztos. Ez is csak okoskodás.
- Jajj ne hari, mennem kell jó Volt dumálni! Úgy örülök hogy hallottam rólad!!! PUSZI
- Hát szia.....
 
Ha lett volna időm, biztosan átfut az agyamon, hogy az egyoldalú hallgatás tényleg beszélgetés? Hogy tényleg elég, ha megvonom a vállam, hogy eszébe se jutott rákérdezni, hogy én élek-e halok-e?
 
Végülis, neki nem fontos. Tanulság, legközelebb csak simán pattintom, ha nem lesz az első 30 mondatában benne, hogy "ésveledmivan". Legalább udvariasság szintjén.
 
Hm.
 
 
 
 
 

Megjegyzések

  1. Aranyos! Pont így beszélget velem a családom (anyukám, hugom, stb.) :) Ettől igazán fontosnak érzi magát az ember, ugye? Már többször terveztem tesztelni, hogy ha az asztalra tenném a telefont, hány perc után tűnne fel nekik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teszteltem. Anyunál mondjuk olyan 6-7 perc. Hugaimnál akár egy óra. És mindig örülnek hogy milyen jót dumáltunk.

      Törlés
    2. :) Szerintem nálunk hasonló eredmény születne. Hugomnál még extra bónusz, hogy telefonálás közben szimultán gyereket nevel, ergo sose tudom, hogy éppen én tegyem le azonnal az alkoholos filcet és fújjam ki az orrom, vagy mivan?

      Törlés
    3. Ja, ja ez ismerős! Ezt anyu csinálja. Egyszer csak beleordít a telefonba, hogy "már megint hol a papucsod" én meg reagálok, hogy jóvvanna már veszem is, minek kell 200 km-ről üvölteni... Persze hugommal ordít, de Kapok én is, mert ezzel meg lebuktam :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti