"Mehetek aludni?"

Tegnapi hazaérkezésem nem Volt felhőtlen. Persze Dió ugrált, örült, sztárolt és imádott, meg én is őt, de a hálóba fogadott látvány akár bulvár címlapot is érdemelt volna.
 
A fehér ágyneműmben sikerült kinyírnia az egyszem túlélő orchideám.
 
Leszidtam, persze.... Meg a romokat is eltakarítottam, és levittem sétálni egy jóóóó nagyot. Kábé két órán át róttuk a környéket, imádtam.
Hazaérve ennek megfelelően kidöglött, bevacsizott, lenyúlta a nyuszim és a nappali szőnyegen kiterülve aludt. Én még tettem-vettem dolgoztam, utoljára hagytam az ágynemű áthúzást. Nagyban küzdöttem a paplannal, mikor ő Diósága bevánszorgott, szájában a nyuszival, sóhajtott egy nagyot, és nézett:
 
- Na mi van? Nincs még tiszta ágyneműm?
- Nincs tiszta ágynemŰM! Neked nem ez az ágyad.
- De hat én már mennék aludni. Hozzád. Veled. Melléd. Melletted a tuti, az egy olyan szupi nagy ááááágyikóóóóó! Nézd, a nyuszi is álmos!
- Ma a helyeden alszol. Nem jöhetsz fel.
- De a nyuszi félni fog....
 
És amig kivittem az ágyneműt a szennyesbe, Dió nyuszistól bevackolta magát a frissen vetett ágyba, nagyokat ásítozott és hálája jeléül megnyalta a kezem, majd mélységes mély álomba szenderült...
 
Nem tudok rá haragudni, na....
 
 
 

Megjegyzések

  1. kicsit sem vagyok meglepve :D
    bár a fehér ágyban szétnyúzott virágtól tuti sokkot kaptam volna..
    pedig rajtakaptam magam,hogy Mindent megbocsátok én is a rövidlábúnak..morognak is a lányok..
    na de ki bír az ilyen pofátlan kis malackákra haragudni <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem szerette azt az orchideát. Látszott a fején, hogy egyszer kinyírja.

      Törlés
  2. Velem szemben lakók azért kizárták kinti cicának a korábban lakásban tartott cicát, mert karmolt és nyávogott! :(
    Mint a gyerekek, olyanok, figyelemfelkeltés az egész.

    VálaszTörlés
  3. Velem szemben lakók azért kizárták kinti cicának a korábban lakásban tartott cicát, mert karmolt és nyávogott! :(
    Mint a gyerekek, olyanok, figyelemfelkeltés az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... és utána bűnbánó fejet vágva eltusolják a büntit :D

      Törlés
    2. Tudod mit nem értek? Behoztam dolgozni 5ből 3 nap... este 2 órás séták. Befészkelte magát az ágyamba.... mit szeretne még aza kispiszok...? :D

      Törlés
    3. Még több figyelmet szeretne. :)
      A nemrégiben befogadott kandúrom is ilyen. Ha ő akar, elvonul, de ha szüksége van rám, vagy bárkire, hangosan visít, akár az éjszaka közepén is, és zsinórt rág, meg minden olyannal zörög, amivel az őrületbe kerget, de figyeljek rá, beszéljek hozzá és simizzem. Aztán napokig nyugi van megint...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti