A jótestű úgy egy évről ezelőttről

Komolyan gyanús Volt, hogy pont most, pont az a bizonyos adoniszi tulajdonságokkal rendelkező, egy évvel ezelőtt pattintott srác pont ma pont nekem írt levelet.
 
Egyszerűen nem tudtam felette napi rendre térni. Megírtam neki, hogy nem változtak a politikai nézeteim. Hogy még kövérebb lettem. Hogy ráncaim is vannak, a melleim lassan a térdem verik, és annyi az ősz hajszálam, hogy hozzám képest a szept-okt-nov maga a nyár.
Mégse hagyott békén.
Találkozzunk...
Randizzunk....
Elvisz a kedvenc helyemre borozni és kagylót enni.
 
... gondoltam számon kérem Csokit. De csak úgy finoman. Olyan csőbehúzósan. Megkínlódtam, de végül vallott.
 
- Jajj már! Hát de ha neki nincs senkije. Nem ismer egyetlen normális csajt se akivel dumálni tud, itt picsog nekem mint egy ovis kislány, akkor miért ne,???? És még jól is néz ki! És te is picsogsz. Picsogjatok egymásnak.
- Ez annyira ciki. Ez egyszer már vakvágányra ment. És amúgyis. Nekem ehhez nincs kedvem. Utána meg a röcögős hájamon élcelődtök, és a nem létező önbizalmamnak is annyi, és különben se szexelek idegenekkel.
- De hat ő nem idegen.
- NA UGYE! Neki is csak szex kell, most buktatok le. Kamu az egész dumálni szöveg.
- Viselkedj már felnőtt módjára!
- Te vagy az ovodás kerítő néni! Jane Austin jobban csinálta...
- Tinder-t ismered?
- Nem és vele se dugok.
- Az egy applikáció. Arra van, hogy felnövelje az önbizalmad. Ott van egy csomo pasi aki az agyadat meg a vén tested akarja. REGELJ BE!
- Nem.
- Beregisztrállak.
- Nem.
- Azt ugye tudod, hogy nem hozzád kéri meg az állandó lakcímét? És ugye tudod, hogy nem a te kívánságod lesi éjjel nappal? És nem az irántad érzett tapontatból nagyobb seggfej mint valaha?
 
 
.....
 
Még mindig szeretem Csokit
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing