Amikor a fogorvos csetel

Szóval mostanság fogorvoshoz is elég sokat járok. Egy tök ari fiatal fogorvosom van, jó fej és baromi ügyes. Egy jódarabig tegeződtünk, de múltkor meglátta a kartonom, és azóta magáz. :(
Ma este is hozzá készülök, és most őszintén... nagyon kevesen vagyunk, akik nem paráznak.... Erre, most hogy bekapcsolom a gépet, felugrik a cset ablak és ott villog a kis üzenet tőle:
 
-Helló, izgulsz?
 
Eltöprengtem... Kéne? Most csak a gyógytömésem véglegesíti. Vagy mégse? AZ MILYEN MÁR, HOGY MÁR REGGEL EZZEL KEZD A FOGORVOS!
 
-Helló! Eddig nem. De most hogy rákérdeztél...
-Én várom. Jó lesz este.
- Ha te mondod.
-Nem vagy túl lelkes, pedig már két hete erre készülünk.
 
Két hete egyeztettem vele az időpontot....
 
- Na igen, bár tátott szájjal fogom nézni, amit csinálsz, de eddig nem készültem rá ennyire
 
És akkor itt percek teltek.
 
- Ne haragudj! Elnézést. Nem Önnek akartam írni. Bocsánatát kérem a reggeli zavarásért. Az egyik barátnőmnek szerettem volna, csak félre nyomtam. Mégegyszer ne haragudj és akkor várlak az esti kezelésen.
 
 
:D
 
Boldog pénteket mindenkinek!

Megjegyzések

  1. Ez jó! A véletlenek sem történnek csak úgy... elképzellek, ahogy tátott szájjal megpróbálsz rákacsintani... :D Legalább is én megpróbálnám!
    Boldog Péntek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Két ilyen géz rúddal a számba, miközben csorog a nyálam. Lehet megkérdezné kevés-e a fájdalom csillapító :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing