Sztár voltam

Mi a sztárság, ha nem az, hogy érkezésed készenléti rendőrök biztosítják, és még parkolásnál is előzékenyen segítenek?
 
Amikor viszont egy csapat vizilabdázó figyeli árgus tekintettel a fürdőruhás vonulásunk, majd a végén még taps koncertet is kapunk, akkor biztosak lehetünk saját celebritásunkban.
 
Az az igazi sztárság, így bulvárosan, nem de?
 
És a valóság? A valóság meg a következő:
 
A fresnapf-nél éppen razziáztak a rendrőrök, én meg mit Sem sejtő gyanútlan állampolgár némi értelenkedéssel közéjük hajtottam, és kerestem a kis parkoló helyem, persze a sok csodás rendőr kocsi között nem Volt, mikor is két daliás ifjú rendőr közre fogott elkísért a parkoló helyig és segített betolatni.
 
Az is igaz, hogy fürdőruhás bemutatót tartottam egy csapat vizilabdásnak... Vagyis éppen csak a felnőtt úszás oktatás végén, a melegvizes gyerekmedencéből kikászkálódva el kellett vonulni a nagy medence mellett, ahol éppen edzettek. És ezek a vízen úszó sáv elválasztók ki voltak pakolva a medence szélére, ezzel a teljes közlekedésre alkalmas részt elfedve, így kicsit se Volt mókás, ahogy úgy 20 méteren keresztül csúszkálva, szerencsétlenkedve próbáltam elevickélni az öltözőkhöz vezető lépcsőig. Mikor is több csetlés és botlás árán ez sikerült, a srácok tapssal díjazták a mutatványt....
 
Hát így.

Megjegyzések

  1. Ez remek! Pozitív visszajelzések a férfi nemtől! ;)

    VálaszTörlés
  2. :D
    szerencse a szerencsétlenkedésem

    VálaszTörlés
  3. Ez így is, úgy is teljesen rendben van. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti