Találkozás egy régi szerelemmel....

- Te hol laksz Pesten?
- Budán.

- Férjnél vagy?
- Nem.
- Ja, várható Volt.
- Már gyerekkoromba is a homolkomra tetoválták ezt az átkot :D

- Merre dolgozol?
- Erre arra. Leginkább semmere. És te?
- Szigetszentmiklóson.
- Komolyan? Hazajársz Győrbe?
- Te rosszabb vagy földrajzból mint én :D
- Kizárt, mindig én súgtam neked!
- Már értem a sok egyesem :D

- Megnőttél. Jó nagy vagy!
- Te, ezt legalább 10 éve nem mondta senki!
- De akkor is.
- Te meg megöregedtél.
- Ennyire látszik?

- Azért kicsi a világ.
- Jaja. Az. Már egy hónapja látlak minden reggel kutyát sétáltatni, de azt hittem hogy csak hasonlítasz.....

14 éve, még közép suliból....

Megjegyzések

  1. Pár hónapja felhívott egy volt általános iskolai osztálytársam... mesélte pár éve látott engem a vasútállomáson, s hogy még mindig milyen csinos vagyok. Hasonlítottam. Ja....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti