Van valami a levegőben

- Nem tört el a lábad? Mutasd a fogad! A borádid, jesszus, túlélted! Fogalmam sincs mi lenne velem nélküled, mutasd magad, biztos jól vagy?
- Nem, nem hiszem hogy eltört bármim is, de amikor elgázolt a kocsi, utána elveszítettem az eszméletem, úgy két másodpercre. VIGYÉL AZONNAL ORVOSHOZ! Szerintem agyrázkódásom van.
 
... nekem meg agylágyulásom, gondoltam, de rohantam Dióval kérésének megfelelően az állatorvoshoz, ekkor keservesen ugatott egyet, de azt már a való világban történt, felriadtam és nyugtatgatam, hgoy semmi baj, csak rosszat álmodtunk.

Reggel lakóbarát lefőzte a kávét, karikás szemekkel átnyújtottata és csak bambult...

- Iszonyat szar álmom Volt....
- Az enyémet nem múlja felül. Azt álmodtam, hogy beáztunk, de úgy, hogy takarókat tömködtünk a plafonra, centikre repedt meg minden fal, és attól féltünk, hogy ránk borul a lakás. Dió meg úgy félt, hogy hirtelen fogyott egy csomót és csak csont és bőr Volt az egész kutya....
 
....

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti