A tipikus vidéki

Egy nagyon kedves, nagyon szeretett, de viszonylagosan nem túl régi ismeretségű echtepesti barátosnémmal vacsoráztam tegnap.
 
- Esküszöm neked, a csaj akkora vidéki prosztó Volt!
- Vidéki proszto? Ezt hogy érted?
- Hát tudod. Ránézel, és egyből levágod, hogy ez, tuti valami vidéki sutyerák.
- Nem vagy kicsit előítéletes?
- Ne Mond már, hogy nem mondod meg messziről, hogy ki vidéki!
- Hát... Asszem nem. Egy pesti is lehet paraszt.
- Jaj, az más. A pestiek bunkók, de nem ez a sutyerák. Tudod. A vidékikek.. Ízléstelenek, azt  hiszik attól, hogy nézték a szex és new york-ot, már mindent tudnak a nagyvárosi életről. Magassarkúba mennek boltba, meg disznót etetni. Mert az a menő. Meg látszik rajtuk. Viselkedni se tudnak.
- Tényleg?
- Komolyan! Be nem ülnék velük egy étterembe... Ismeretem egy csajt, annyir prosztó Volt...
- Mennyire?
- Az étterembe "rizsát" kért. Olyan gáz Volt... Meg közönséges.
- Ahogy van ilyen pesti is. És van előkelőbb vidéki is.
- Hát én olyannal nem találkoztam. MInden vidéki tapló, és nem lehet velük értelmesen elbeszélgetni. Egyszerűen nem.
- Azt mondod messziről kiszúrod azt, aki vidéki?
- Azt.
- Pontosítsd kérlek a vidék fogalmát. Minden ami nem Budapest?
- Kb. Meg nem Csepel.
- Akkor mondjuk egy határmenti, 1000 fős település, és mindenki aki onnan jött, az vidéki tapló, és megismered.
- Na azt biztos! Kilóg a kapa a szájukból.
- Hát lehet tévedek, de nem találom a kapám. Vagy csak otthon felejtettem.
- ?
- Édesem, én a határmellől vagyok, egy kb. 1000 fős faluból.... De gondolom, rólam is megmondtad azonnal....
 
Döbbenet, és elgondolkozás. Majd sűrű bocsánatkérés. És hitetlenkedés.
 
Egy emberben kicsit visszább vettem az azonnal ítélkezés és elítélés képességét. Talán.... De lehet, hogy vidéki öntelt sutyerákságom mondatja ezt velem. :D

Megjegyzések

  1. Volt egy ismerősöm...
    - Jé, olyan furcsa, te pont úgy beszélsz, mint mi pestiek...
    - ???
    - S úgy is nézel ki, semmi különbség.
    - Azt mondod ezzel, rájöttél, hogy egy vidéki is ember?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az Volt a kedvencem, hogy a disznót is magassarkúban etetik :D

      Törlés
    2. Mert nem járt még vidéken... :-)
      Az a baj az ilyen emberekkel, hogy nem veszik érte, ha nem lenne vidék, ő életképtelenné válna.

      Törlés
    3. vica-versa
      egyik sincs a másik nélkül, csak ezt mind a két félnek roppant nehéz beismerni....

      :D

      Törlés
    4. Ó, én ellennék... :-)))
      Na jó, ezt nehogy komolyan vedd! :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing