Fény-képező

A régi gépem még APK-tól kaptam. Rózsaszín Volt. Utáltam. Sose voltam a cukker rózsaszín típus, a gép ellenben szép képeket csinált. Majd a végére jártam, ahogy anno a kapcsolatunknak is. Úgy szeptember óta esedékes már egy másik gép megvásárlása.
 
Nézegettem. Viszonylag sokat.
 
Álmodoztam. Viszonylag nagyot.
 
Mert sose Volt még igazán remek gépem, és szerettem volna most valami jót venni. És milyen jó lenne már profi fotókat készíteni, olyanokat, hogy mások álla leessen...
 
Az elhatározást tett követett, mert az utazgatásaimhoz kell a gép. Kell egy normális fényképező. Szerintem tök jót vettem...
 
 
És ha most ránéztetek, akkor be kell valljam, a gép jó, de én hülye vagyok hozzá. A két kép, amit automatikus beállításokkal csináltam, olyan rémesen sz.r lett, hogy öröm nézni.....
 
TIPPEK?

Megjegyzések

  1. Csak össze kell szoknotok, jó kis gép.

    VálaszTörlés
  2. ... de össze ám. Éjjel véletlen feltöltöttem egy képet a fészre, amit nem akartam, mert nagyon privát.
    Szóval nagyon össze kell nekünk szokni....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti