Szakítottunk

Az egész annyira abszurd Volt, mint egy Csengetett My Lord. Ültünk a padon, szépen párban, aztán meg hirtelen pár nélküliek lettünk. Olyan derült égből villám módjára. Mikor először egy horkantós nevetés közepette kicsúszik:
 
- Ugye most csak viccelsz?!
- Nem. Komolyan gondolom. Mindig számíthattok rám. Történjen bármi, de ez így nem megy tovább.
- Mármint mi?
- Hát ez. A kapcsolatunk. Tovább kell lépnem. És nektek is.
- Hogy mi?
- Nézzétek. Ti 3an... Nem érthetitek. Neked nincs pasid. Neked egy képzeletbeli van a fejedben, a te férjed meg annyit nincs otthon, hogy olyan, mintha nem lenne.
-???????
- Én normális életre vágyok. És ahhoz ezt a barátságot most el kell engednem. Meg kell értenetek. Összeköltöztünk. Van saját lakásunk. Saját életünk. És saját családunk is. Már nincs időm Sem energiám veletek foglalkozni. A kesergésetekkel, hogy irigyek vagytok ránk, hogy mindig csak siránkoztok. Meg se halljátok, amit mondok. Nem osztoztok az örömömben. És tudjátok, el vagytok telve magatokkal, de nekem is igenis vannak gondjaim....
-Na várj. Te most tényleg kidobod a barátaid, akikkel egy hónapba egyszer találkozol, mert nem bírod elviselni, hgoy nem olyan tökéletesek mint te?
- Én nem ezt mondtam.
- Csak finoman megfogalmaztad hogy irigy rinyáló picsák vagyunk, akik visszatartják a boldogságod, és hogy NEKED EZ MILYEN ROSSZUL ESIK!!!
- Van életem. Nem olyan mint a tiétek. Nem érthetitek.
- Dehogynem. És SzSz-nek kurvára igaza Volt....
- Neki? Ugyan miben?
- Hogy azt felejted el, hogy ez a három csaj, aki most itt ül a maga tökéletlenségében a barátod. Nem csak egy évben egyszer, hanem mindig, és annyi eszed sincs hogy felfogd, hogy neked is tenned kell, mégha most nincs ránk szükséged. Mert van egy álom pasid. Meg apád végre nem akarja kirakni a szűröd. Most minden remek. De gondolod, hogy ez így is marad? Gondolod nem lesz olyan, hogy bőgnél a vállunkon? Gondolod, hogy ez a sok irigy rosszindulat hülye picsa akkor nem állna melléd? Hát szólok, melléd állt volna. Viszont most rohadtul csukott ajtókra fogsz találni.
- Egyikünk se hülye. Egyikünk se ezt érdemli. Valóban nem feltétlenül vagyunk a te véleméyneden. Valóban, nem értjük, hogy ha eljössz, miért nézed öt percenként az órád. Hogy miért nincs türelmed végig hallgatni minket, hogy miért rohansz tőlünk hozzá, mikor vele minden nap találkozol velünk meg már havonta se. Nem. Nem értjük.
- Hát ez az. Nem értitek. NEkem már van családom. Amit ti csináltok az nagyon szomorú. Az nem élet. Az csak vergődés.
 
Én itt felálltam. Fizettem, és eljöttem. Eljöttem mint egy sértett hülyegyerek. Az egyik barátnőnk meghülyült. Kidobta a barátságunkat, mert neki terhes Volt a mi életünk. Terhes Volt látnia, hogy nem úgy élünk ahogy ő. Rossz néven vette, hogy nem körülötte forog a világ, hogy Volt ott más is, akinek bármit állít is, ezerszer nagyobb szüksége Volt egy ölelésre, mint neki arra, hgoy a kezünket összetapsikolva sivalkodjunk, hogy DEJÓDESZÉPDECSODÁS az életed.
Haragszom.
Tehetetlen dühvel haragszom. Nem vagyunk tökéletesek. Ő se. Bár az a vágya, de rohadtul nem az. Kis listáján pipálhat. Csodás meló - pipa. Remek fizu - pipa. Álompasi - pipa. Rendezett család - pipa. Barátok? Az meg minek????
 
Ne legyen igazam, (vagyis SzSz-nek), de ezek után én nem tuti, hogy nyitott ajtóval fogom várni, mikor összeomlik a kis légvára. Mert összeomlik.
 
Na jó.. Nem akarok rá csúnyát mondani, mert a barátom. És szeretem. De még mindig kegyetlenül haragszom.
 
Neki van élete...
 
Persze.
Mi meg megdöglöttünk!
 
>:(
 

Megjegyzések

  1. Hogy mi van?? Soha nem fogom megérteni az embereket. Szakítani barátokkal? Minek is vagytok vele ti barátok ha ilyen? Na hát sajnálom Verde!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy tündéri, okos, kedves lány.
      Akinél valami eltört. Vagy beragadt. Nem tudom, hogy a nyomás ekkora rajta, hogy most már "családot kell alapítani", vagy hogy úgy érzi tényleg ez az egyetlen lényege, szépsége, értelme az életének. Mert lehet hanyagolni... Vagy nem tudom.
      Megkattant. Neki már más élete van... Egy jobb. Egy nemesebb. Egy értékesebb. Amit velünk, szinglikkel nem lehet megosztani, mert, mert.. mert nem érthetjük hogy az általunk tökéletesnek látott élete, és hogy neki mennyi problémája van... mert ő már családos. És az ugye.... Pfff...

      Én speciel kihasználva érzem magam. Hogy jó voltam valamire. Hiány pótlásra. Én voltam a szamár.

      Én is hülye vagyok.... :D

      Törlés
  2. Hajjjajj, ez durva... és én is rettentően dühös és szomorú lennék...
    Sajnálom! :(

    VálaszTörlés
  3. Itt valami más gáz van... Ez hülye duma!
    Amúgy meg, mivel igaz barát vagy, ki fogod neki nyitni az ajtót, sőt be is engeded, ha sírva becsönget...
    :PPPPPPP

    Csak szólok, hogy fogy az időm....itthon.......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajajajajajajajajajjjajjjaaa akkor össze KELL futnunk!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing