Az én utcámba

Büdösen, csoffadtan értem fel a reggeli futásból, a zuhanyt, mint valami megváltót, úgy vártam....
 
Azonnal gyanús lett, hogy Lakóbarát lefőzött kávéval a kezében felöltözve vár. És néz:
 
- Sietsz be dolgozni?
- Illene.... Baj van? Bevigyelek? Hazavigyelek?
- Hát nem engem....
- ?
- Ne akadj ki. És ne mondj azonnal nemet, meg tudod, te nagylekű vagy és segítőkész, és megbocsájtó....
- Egyre jobban nem tetszik ez nekem....
 
Ilyen bevezetés után mondjuk arra számítottam, hogy Lakóbarát egy 10 tagú kissebbségi börtönviseltes családot akar beköltöztetni, a valóságban meg annyi történt, hogy autót kellett menteni. És hogy miért morogtam? Mert a "szakítós-barátnő" maradt az út szélén.... Nem mondtam zsigerből nemet, de nem mondom, hogy nem puffogtam, és nem mondtam olyanokat, hogy:
 
- És hol van ilyenkor az új családja?
 
vagy például:
 
- Ha nincs ló, jó a szamár is?
 
meg ilyet is:
 
- Amúgy hogy gondolta, hogy majd cserébe két siránkozásom végig hallgat, vagy egy hétig nem sajnál le az én tragikus életem végett?
 
aztán meg:
 
- A szakítás az nem azzal jár, hogy egyedül az új választottunkkal oldjuk meg a gondjaink, és akiket a kukába dobtunk, hagytuk had poshadjanak meg ott?
 
Persze, egy kevésbé élvezetes, de annál gyorsabb zuhany után mentem, és segítettem. Jó pofizni nem Volt kedvem. Meg beszélni se. Mire odaértünk már ott Volt az én autószerelőm, szakítós csajszit bevittem dolgozni, de nem Volt kedvem bezsélni.
 
Mert azóta én nem beszéltem vele. Meg most se Volt kedvem, mert még mindig fáj a pökhendisége, az önnön tökéletességétől való elszálltság, hogy még mindig észre se veszi, hogy ezek a dolgok nem természetesek, nem járnak csak úgy. Nem érdemli meg azért mert van. Mert ő szép. Meg okos. Meg van pasija. És új családja. A régi barátok meg Kuka. Kivéve ha baj van....
 
Ezek pörögtek a fejemben. És nem beszélgettem.
 
- Alaptalanul vagy ennyire mérges rám.
- Nem mérges, dühös, és nem alaptalan.
- Azért haragszol mert irigy vagy.
- Te tényleg hülye vagy.
- Neked is jár egy jobb élet, csak tenned kellene érte. Egy viszonylag normális pasit talán még te is ki tudsz fogni.
- Szerintem fogd be, mert kiraklak.
- Jó, a felszín tüskés, de csak itt vagy, segítesz.
- Mert hülye vagyok. De tudod mit? Beviszlek a tökéletes munkahelyedre, érted megy majd a tökéletes pasid, és hazavisz a tökéletes otthonotokban, ahol a tökéletes családi életetek élhetitek és kizárhatjátok a mi lúzerségünk.
- Ne fröcsögj. És főleg ne sértegess.
-.....
- Te tényleg ennyire haragszol???
-....
- Ez így nem lesz jó. Tovább kell lépned. Nem vagy már gyerek. Nőlj fel.
-....
- Mit nem lehet ezen megérteni, hogy nincs már rátok időm????
- .....
- Nem is hívtál fel, otthagytál. Be se fejezhettem amit mondani akartam. Csak azt akarom hogy megértéstek, hogy a gyereklétnek vége. Végre családom van. Amit nektek is meg kellen tudnotok.... Olyan gyerekes vagy és önző. Kérlek, hidd el, nem tökéletes az éltem, csak boldog vagyok. Végre. Sokáig olyan boldogtalan voltam.
-.....
- Miért hallgatsz? Már nincs is mit mondanod???
- ....
- Nem akartalak megbántani. Ennyire nem. Hidd el....
- Megérkeztünk. Nem hajtok be az udvarra, innen be tudsz sétálni.
- Köszi! Mivel tartozom?
- Te tényleg hülye vagy....
 
Valahogy nem tudtam nevetni. Valahogy nem Volt feloldozás, és nem Volt katarzis. Pedig a lelkem mélyén vágytam rá....
 
Most tényleg el kell engednem????
 
 
 

Megjegyzések

  1. Jaaj... minden elismerésem. Nem tudtam volna ilyen hidegvérrel kezelni a témát. A "barátnő" pedig... azthiszem ezt jobb ha nem írom le...
    ...igen... engedd el...
    Sajnálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok benne biztos még mindig, hogy el kell engedni. Talán csak beszélnem kellene vele és nem puffogni...

      Törlés
    2. "Talán csak beszélnem kellene vele és nem puffogni..."
      Sajnos kívülállóként azt látom amit le is írtál: a régi barátok kuka kivéve ha baj van... Most nincs rátok szüksége majd ha lecsitul ez a cukormázas csodaboldoglét újra hiányozni fogtok. Akkor talán újrakezdhető/folytatható... de ugyanolyan sajnos sose lesz...

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Én lehet megálltam volna valahol útközben...

    El kell engedni... Nehéz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      hat de látod! :D
      Nem vagyok tökéletes :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing