Az óvónők szőkék, kövérek, és minden majdnem pasim lenyúlnak

És ezzel a lendületettel a cím össze is foglalta a bejegyzést.
 
A héten sok parán, több lelkitörésen, síráson, aggódáson, nyomáson, szeretni nem tudáson mentem keresztül, ilyen lelki kanossza járás. (megjegyzem, még nincs vége, de haladok)
 
Szóval, a Lovag kicsit hanyagolva lett. Nem csak a fenti okok miatt, hanem mert nem tudtam róla dönteni. Zavar ez a hülye cigi. Tudom, leszokhat, de van-e értelme megváltoztatni valakit? Nem lenne jó úgy szeretni, ahogy van? Meg hát töredelmesen bevallom, bár küzdöttem ellene, de csak máshoz hasonlítgatam...
 
Aztán erőt vettem magamon, és semleges közegben, azaz Wellhello koncerten találkoztunk. Csajokkal mentünk, meg a csajok barátnőivel. És egy csomó magányos óvónő Volt a csajok barátnői között, és mind kövér Volt, és mind szőke Volt. BIztos munkahelyi követelmény, hogy így kell kinézniük... Nosss.... pénteken csak arról győződtem meg, hogy többet isznak mint én, és butábbak mint én, és nagyon nem lelkesedtem, hogy a mai Quimby koncertre is jöttek. Na de a Lovag. A Lovag kedves Volt, elbűvölő, udvarias, és dohányzott.... Persze sütkéreztem a bókjaiban, meg a figyelmében, mert jól esett, nagyon jól esett. Ugyanakkor füstölődtem is....
 
Aztán Volt egy melós szombat, egy elcseszett vasárnap, és akkor most este megint koncert, megint a csajokkal és az óvónőkkel, meg a Lovaggal. Még mielőtt kezdődött volna a koncert, fröccöztünk, és az egyik ilyen kövér szöszi mellém somfordált, és a kis zsíros ujjacskáival megfogta az alkarom, majd ilyen negédes buta tekintettel nekem szegezte a nagy kérdést:
 
- Figyelj, Lovaggal mi újság? A pasid?
- Nem.
- Jártok?
- Nem.
- Akkor ti haverok vagytok?
- Olyasmi.
- Ezek szerint ráhajthatok, és nem gáz, ugye?
- Ha vinni tudod, akkor vidd.
- KÖSZIIII!!!
 
Röviden tömören, mikor hazahozott Lovag, akkor én már a hátsó ülésen ültem, mert korábban szállok ki, mint a fent említett szöszi óvónő, aki tök véletlen pont arra lakik amerre Lovag, és tök véletlen együtt indultunk haza....
 
Az az igazság, hogy az élet azt mutatja, hogy minden majdnem pasimnál sokkal inkább befutók a kövér szőke óvónők.
 
Ez kurvára zavar. Még akkoris, ha cukiskodó sms-t kaptam Lovagtól. Mármint nem az zavar, hogy lenyúlták, hanem hogy MÁR MEGINT egy buta, kövér, szőke óvónő....

Megjegyzések

  1. LENYÚLJÁÁK?

    Ezüst tálcán kínálgattad, mert neked nem kellett.

    motyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért kínálgatni nem kínálgattam.
      De nem is dörgöltem neki a nem annyira nagy hájas tomporom az "övcsatjának", nem libegtettem a nem frissen melírozott nem szőke tincseim, és tényleg nem nevettem minden fél szaván, meg az is igaz, hogy nem gyújtottam rá sípoló fejhangon, hogy "óóóóóóóóó amugy már leszoktam 10 éve, de ha te kínálsz cigivel"...
      Komolyan.. 30+-an is úgy kell ezeknek történnie, mint amikor konkrétan fele annyi idősek voltunk?
      Vagy hogy?

      Bármiféle gyorstalpón szívesen részt vennék....

      Törlés
    2. Ezekre nem tudok válaszolni és gyorstalpalóm sincs.

      Egyébként bánod, hogy így történt?

      Törlés
    3. Valóban azt gondolom, hogy ha vinni tudják, akkor vigyék. Az egómnak sokkal jobban fáj, hogy egy buta dagadt (100kiló+)-os szöszke óvónéni viszi.
      De valójában mindegy...

      Törlés
  2. Bárcsak minden óvónéninek lenne pasija. Mint szülő mondom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nagyon úgy tűnik, hogy minden óvónéninek van pasija. Főleg a szőke 100kiló+-osoknak

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti