Furcsa boldgoság

A reggeleim természetesen kutyasétáltatással kezdődnek, még kómás kialvatlan fejjel, mikor még azt se tudom, hogy melyik galaxisban vagyok, tájolom a saját testem és határaim, és próbálok fókuszálni, hogy a kutya most kakil és szedni kell, vagy csak pisi van....
 
Mindegy, ez közjáték. CSak éreztetése annak, hogy reggelente nem vagyok a helyzet magaslatán. Nem is szoktam megnézni a kocsit, mert szerintem megvan.  Ma meg valami belső kényszer erősebb Volt, mint a csipadörzsölgetési inger, és egyenesen az autóhoz mentem.
 
Vezető oldali ajtóból lóg ki a zár, a gumi az üveg alatt felszedve, a lemez kicsit kifeszítve.....
 
Az első döbbenet után egy boldogság hullám futott végig rajtam, hogy NEM VITTÉK EL! Vagy pancser Volt, vagy megzavarták, de az autóm meg van.

Kábé úgy örültem, mint az első kuplungcserének.

Van autóm!

JUPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti