Imádlak, kívánlak, az ablakon kiváglak

- Érted, mindent de mindent úgy csináltam, ahogy ő akarta, ahogy neki jó, teljesen kiszolgáltam, és még akkoris, még akkoris az abszolút bazmeg kategória. Mert akkor jó minden ha minden úgy van ahogy ő akarja, és én úgy is csináltam....
 
Szürreális. Nem normális, nem jó ilyet hallgatni. De meghallgatom, mert mindentől elvonatkoztatva, csak a barátom... És persze felteszem a kérdést, hogy kell ez nekem? Kell nekem ezt megértéssel végig követnem, hogy hogy küzd azért, hogy a párja vele maradjon? Hogy teszi ki érte szívét lelkét? Mi vagyok én? Mazohista? Legalább egy lépést hátrálnom kell ebből az egészből....
 
Pörögtek a hónapok, a napok és dátumok a fejemben. Az érzések és élmények a jövő meg a múlt. Még akkor is zsongott a fejem, mikor keresztbe hanyatt vetettem magam az ágyon, és néztem a csillagokat, mint az első éjszakán, amikor még terveket szövögettem a háló társamról, hogy majd együtt onnan és milyen jó lesz.... ...mert a miénk lesz...
 
az egész mélázást az ájfón folyamatos csipogása megtörte.
 
A srác, aki már fél éve próbálkozik, ismét bombáz. HOgy legalább egy vacsira, vagy legyen inkább egy fagyi. Csak egy fagyi. Adjak neki egy esélyt. Csak egyet, hogy tiszteljem meg azzal hogy elfogadom a meghívást. Egyetlen randi, ha akkor Sem győzött meg, felejtsük el. De csak most, csak egyszer , csak csak csak....
 
Miért is nem fogadom el ezt a meghívást? Kire is várok pontosan? Milyen biztosan be nem következő, magamat teljesen hülyévé tevő, idióta elmélet alapján nem randizok? Miközben egy olyan emberre várok, aki....
 
Szóval szerdán elmegyek vacsizni ezzel a nagyon, nagyon magas, nagyon vicces sráccal.
 
Miért ne?
 
Vagy ne?
 

Megjegyzések

  1. Miért, mi bajod vele, ha vicces is és magas is? Ráadásul ha jól értem nem ismered még túlságosan.

    A baráttal kapcsolatban miért kellene végig hallgatni, hogy hülyeséget csinál? Nem azért vannak a barátok, hogy ezt megmondják neki?

    motyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól érted, nem ismerem. Valójában egyáltalán nem ismerem....

      Már szóltam... Nem hatja meg.

      Törlés
  2. Hajrá! Fagyizásra fel! Itt az ideje, hogy nyiss a világra. Veszíteni valód nincs, max nyerhetsz egy társat vagy egy barátot.

    VálaszTörlés
  3. Menj el és érezd jól magad, akard magad jól érezni!

    Puszillak: Dömi Mami.

    VálaszTörlés
  4. De!Ha vicces,nem szabad kihagyni...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti