Második felvonás

"Ha nem lenne egyértelmű, teljesen levettél a lábamról. Nagyon jól éreztem magam. Nem akarok sablonos lenni, de megnézném azokat a gyönyörű szemeidet reggel, ébredés után, kávé előtt. Mit szólnál, ha holnap reggel vinnék neked reggelit?"

Egy darabig gyártottam a kifogásokat, hogy miért NEM.
Aztán a valóságot írtam:

"Nagyon kedves tőled. :) A mostani pár nap azt hiszem az eső-kutya-szülők kombináicó miatt nem túl esélyesek, és már a reggelek is túlzsúfoltak. Örülök, hogy jól érezted magad, azt hiszem, ez kölcsönös Volt, máskor megejthetünk egy reggeli kávét"

Reggel mikor beértem, a portásbácsi a kezembe nyomott egy kis táskát, hogy egy fiatal ember alig 10  perce hagyta itt nekem. Volt benne langyos kakaós csiga, epres joghurt, alma, egy doboz narancs lé, és dobozos kávé. Meg Diónak nasi....

Figyelmes...






Megjegyzések

  1. Ajajaj! Nekem - így a 20. házassági évforduló után pár nappal - erősen UFO-gyanús. :-) Ha mégsem, irányítsd el légyszi egy génbankba, mert vélhetően az utolsó lovagok egyikével van dolgod. (Dió mindig ilyen szigorúan néz, vagy csak féltékeny? Édes.... )

    VálaszTörlés
  2. A fenti kép kábé a jelen helyzetet fejezi ki. Kb én is úgy szemlélem az értem lelkesedő Lovagot, mint Dió a belé teljesen szerelmes Francia Bulldog hölgyeményt...
    Nekem is gyanus a pasi.... :D

    VálaszTörlés
  3. Hát az remek! Ide is küldheted! Ja, és nekem bejönnek a magas pasik... ;)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tökéletes..tehát gyanús..
    szerintem tartsd meg,és legyél óvatos :)
    szeretném,hogy tényleg tiéd legyen az utolsó kereszteslovag :)
    (bár az én hasonlómról kiderült,hogy tulajdonképpen pszichopata)
    Dió <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ezen most hangosan felröhögtem :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing