A szerelem, egy sötét verem

Milyen hülye az ember, hogy képes órákat várni valakire, meg napokat, meg heteket, meg éveket, holott nem is kell annak a másiknak.
 
Nagyon hülye!
 
Az éjszakám nagyon kaotikusra sikerült. Persze onnantól kezdve, hogy eldöntöttem, hogy jó, akkor szarok az egészbe, nem várok, és lefekszem. Kábé elég Volt csak ezt eldöntentem, és az órákkal ezelőttre ígérkezett személy megjelent. Na de ilyen a szerelem, még ha haragvós is, hagyja, hogy jöjjön. Undorító. Aztán azt, hogy menjen. Még undorítóbb.
 
Alig hogy elment, csiporgásba kezdett a hülye, hülye, hülye Telefon. A Telefon csiporgató meg egy kedves nyüstölésbe, hogy alig tíz percre van tőlem, hogy csak egy kicsit... hogy csak egy icipicipicit, ha pénteken már megint hazafuvarozta a dagadt szőke óvónénint ahelyett, hogy engem fuvarozott volna, hogy én kérdeztem volna meg incselkedve, hogy nem-e kér még egy kávét. Összekavarodott tört személyiségem engedett, és ücsörögtem Lovaggal a padon, és csakúgy hallgattunk. Átkarolta a vállam, néha rám sandított, majd húsz perc csend után nyomott egy csókot a homlokomra, hogy szerinte megéri ez a kis küzdés, de most húzzak aludni.. Kezdem megkedvelni, meg néha megutálni. Pusztán azért mert ennyire akar. Meg mert kitartó.
 
Az, hogy Csoki még fél hármkor lelki masszázsra szorult, igazán csak hab Volt a tortán, és annyiszor belealudtam a csetbe, hogy mondhatnánk inkább azt, hogy alvás közben próbáltam megérteni a lelkét, a szívét, az egész szerelmi életét... Na de nála ez éber kávés állapotban se lehetséges nem így az álmok mezején tengődve...
 
Mikorra elaludtam volna, megörültem, hogy milyen jó, hogy vannak művész ismerősök. Olyan művész lelkek, akik ezerszer empatikusabbak nálam/nálunk és  táncos barátnőnk búcsú bulijára gyakorlatilag kész tervvel álltak elő, mármint az ötletek terén, de egyéb szervezési cécó az a miénk. Nekem baromira tetszik a felosztás, mert inkább lefoglalom az éttermet, fizetek előleget, odarendelek mindenkit, mint hogy ezt az egész izét kitaláljam. Bevallom, nem is tudtam volna ennyire frappáns lenni.... Na igen. Tácnos barátnőnk is éppen élete szerelmétől búcsúzik....
 
 

Megjegyzések

  1. És akkor végül hogy lesz a buli?
    A Lovaggal mi a bajod? A cigin túl?

    motyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bulit színházasok szervezik színházban majd jelmezben kedvenc étterem a kedvenc darabjaiból, és a a végén a nagy meglepi, hogy felajánlottak neki egy melót, hogy lehet tanítónéni gyerekeknél. Vagyis megpályázta, csak még nem tudja hogy megkapja-e, de megkapja és ott lesz neki megmondva :)

      Azért Lovagnak is vannak hibái, lehet, hgoy itt kicsit idealizáltam, de ő se normális :D

      Törlés
  2. Hat tudod Anya, sokat jarsz az eszemben, meg az az otletem is tamadt, hogy miert nem mesz szabira a pasiktol, mindegyiktol! Legalabb egy par honapra, lehet jot tenne. A masik dolog, ugye tudod, de biztos tudod, hogy mig szsztol nem szabadulsz meg veglegesen, addig Lovag 1,2,3,4,5...a csillagokat lehozhatja az egrol, akkor se, pedig sztem nagyon sokan drukkolunk ezeknek a Lovagoknak, de tuti mindegyikunknek volt egy szsz az eleteben, aztan en emlekszem (bar tudnam felejteni) hogy nekem is hiaba beszeltek. Ezert gondoltam egy kis colibatusra :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cölibátus az ha jól tudom azt jelenti, hogy nőtlenség. Azaz meg nem nősülhet/mehet férjhez a gyakorlója, de szexelni szexelhet.... :D
      DE persze értelek.

      És amúgy nem pasizok. Ezek csak így jönnek....
      SzSz-t meg tudom. Hogyne tudnám....

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing