A viharvert rózsa - avagy virág a kocsin sztori 2

Ebben a bepállodt időben futni voltam hajnalban. Megnéztem a kocsit, nincs-e rajta kicsike üzenet, vagy nyom, hogy kitől lehet a margaréta, de semmi. És nem is jelentkezett az illető. Fogalmam sincs ki az.
 
Volt szerencsém futás közben még egy kis motiváló záport is átélni, ami azért arra mindenképpen jó Volt, hogy gyorsabban szedtem hazafele a lábaim, elrobogtam a kocsim mellett, rá se hederítettem, pedig....
 
Zuhany után, muskátli csipegetés közben, kávéval a kézben, törölközőbe csavarva hallom, hogy csipog a Telefon. Sms.
 
"Akárki Volt is a tegnapi vetélytárs, tetszett az ötlete. Ez most én voltam. Csókol: Lovag"
 
Majd kiestem az erkélyen úgy próbáltam rálátni a kocsira, hogy mi van, hogy mit nem vettem észre. Biztosan nagyon szórakoztató lehetett a látvány valamelyik szembeszomszéd számára, aki végignézte, hogy hogy próbálok egyszerre nem kiesni de kihahjolni, és rángatni a törölközőt, hogy le ne essen....
 
Valószínűleg a vihar vert vörös rózsa a záporban lett vihar vert. Meggyötörtöen ott árválkodott a szélvédőmön. Tudjátok, az a csodaszép 50 cm szárú, mély vörös rózsa....

Megjegyzések

  1. Ilyen amikor egy Lovag bizonyítani akar :-) vetélytárs a láthatáron, margarétát hozott? akkor én rózsát :-)
    ismeretlenül is imádom :-) annyira akar.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti