Egyszer majd lesz egy ilyen férjem, avagy így nyaraltunk mi

Megvan az az érzés, amikor olyan erős a másnap, hogy már az ébredés is fáj? A nyelved a szájpadlásodhoz tapad, a torkodba vattát tömtek, a tagjaid zsibbadnak, meleged van, kinyitnád a szemed, de nem megy, és amikor mozdulnál, érzed, hogy az ágyban van melletted még valaki. Hunyorogsz fél szemmel, és kiszalad a szádon egy "jajjjjneeee", mikor felismered a képedbe vigyorgó arcot, és csak kapaszkodsz a lepedőbe, meg a fennmaradt emlékképekbe az előző éjszakáról....
 
Valami ilyesmit érezhetett Fecs, mikor elkezdtem kirugdalni az ágyamból, hogy móka vége, csomagolni kell, az egyhetesnyaralás ennyi Volt, irány vissza a hétköznapokba.
Hogy lefeküdtem-e vele? Nem.
Hogy smároltunk-e? Nem.
Hogy mégis mi Volt ez az egész?
Egy kis egymásra találás egy hétre.
 
Imádtam a nyaralás minden pillanatát, kívánni, álmodni, rendelni se lehetett volna szebbet. Minden minden tökéletes Volt. Kicsit túl sok Volt ugyan a barátok közt a házas és komoly párkapcsolatban élők aránya, ezzel együtt akadt némi "deháthaapartonjönnétekösszefecskévelazmilyenromantikuslenne" de ezen egy két elvonulással, amit félre értettek, persze miért is ne, sokat lehetett segíteni. Értitek. Nem kellett hallgatnom a nyaggatást hogy nekem is kell pasi, és a nyafogást se amit a pasiaik végett rendeztek.
 
Ki Fecs? Fecs az egyik haver haverja. 27 éves, 195 cm magas, széles vállú kékszemű, okos srác, akivel valahogy egy hullámhosszon voltunk.
 
A hullám onnan Indult,hogy bár egyedül nyaralunk, de nem vagyunk szinglik. Legalábbis nem a tipikus szinglik.
 
Az ebook-ainkon csomó könyv azonos Volt. Stimmeltek a limonádék és a vasokos szerzők művei is.
 
Úgy vásároltunk be és főztünk együtt a kis szerény 17 főnyi haveri társaságra spagettit, mintha Ezer éve ezt csinálnák. Komolyan furcsa Volt, hogy mennyire egymás keze alá tudtunk dolgozni, mennyire passzoltak az ízleléseink és érzékeléseink. És mind a ketten azt értékeltük a legnagyobb bóknak, hogy fél órára, míg mindenki benyomta a saját adagját, csend Volt. Mi meg összevigyorgtunk a tálak felett.
 
Hogy egyszerre mondtuk, hogy minden kaja megromlik, kivéve a mekishambit.
 
A hal vacsorán hal tálat kell rendelni, és arról a kalamárit kell megenni először.
 
Azon is vigyorogtam, hogy egyazon okból nem ettünk sültkrumplit egész nyaralás alatt (aki nem tudná, csak egy hely van a világon, ahol finom a sültkrumpli és az brüsszel), és egyszerre lett elegünk a sok csevapizéből.
 
Ahogy megvolt a teljes harmónia a feta sajt árusnál történő pofátlan alkudozáskor is.
 
Ja és az esti buliban is milyen szépen kimentettük egymást. Ő engem a nagy szerb önkényes rómeók karjai közül, én őt az itatós-bulihelyi-prostik műkörmei közül.  
 
A hajókirándulásokra csak az én kedvemért jött, mert tengeri beteg, és én whiskyt csak az ő kedvéért ittam, habár szerintem whiskyt inni olyan mint faszenet nyalogatni.
 
 
 
Avicci új számától mind a ketten összefacsarodó szívvel gondoltunk az otthoni ebeinkre. És egyetértően bólogattunk, hgoy igen, ők szeretnek minket a világon a legjobban.
 
 
 
Én befejeztem az ő poénjait, és ő leütötte az enyémeket.
 
A sörpongban már profik voltunk. Ő folyton szemen dobott, én mindig megfuttattam, mert kidobtam az utcára a labdát.
 
A világ legtermészetesebb dolga Volt, hogy egy idő után mi már csak egymást fújtuk irixel.
 
Magától érthetődő Volt, hogy az éjszakai fürdőzés az nem mesztelen lesz, és amikor bemászott utolsó éjjel mellém az ágyba, az is egyértelmű Volt, hogy csak egy ölelés kell, és jöhetnek a részeg álmok.


 
 
Ahogy a népligeti búcsúzkodós suta ölelésnél tisztában voltunk vele, hogy mi valószínűleg soha többet nem találkozunk, így a végén azért mégiscsak Volt egy jó nagy másik megnyomorgatása, összekacsintásos puszi-puszi, és egy "üdvözlöm a szeretőd, Mond meg neki, hogy övé a főnyeremény".
 
 
 
Minden minden minden minden király Volt.
 
Fogok még ilyen helyen nyaralni, és majd olyan férjem lesz mint Fecs. :D
 
 

Megjegyzések

  1. De, tkp, miért nem találkoztok még? Ez a legritkább kincs, hogy egyszerűen jó együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert semmi köze az ő lakhelyének meg az enyémnek egymáshoz. De jó ez így :)

      Törlés
  2. Azt nem értem, h neked majd mindig egy olyan fiú kell aki olyan, mint... de sosem az aki éppen ott van. és olyan mint.

    motyi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti