A bosszúállásról - avagy Dió így duzzog

Azt tartják az okosok, hogy a kutya olyan, mint a gazdája. Tudom, mondták már rám is, hogy rémesen bosszúálló vagyok, és nehéz kiengesztelni, (szerintem nem igaz), de ez a tulajdonságom hogy veheti át Dió?!
 
Amíg nyaralni voltam, Anyuék vigyáztak rá, gyakorlatilag így a kutyamenyországba került. Többet kapott enni (rántott husi, pörkölt, szalonna), Anyuék szabin, húgom kutyája ott Volt társaságnak, és nem elhanyagolható, hogy ki be futkozhatott.
 
Mikor hazaértem két hét után. Először örült, majd leült tőlem úgy jó 3 méterre és csak nézett. Ült és nézett. Nem jött oda. Nem adott puszit. Nem fogadott el tőlem kaját. Nem velem aludt.
 
Persze, majd megbékél.
 
Én térden álva toltam volna a nasit a szájába, simiztem volna, bármi, de mindig ott hagyott, leült 3 méterre és nézett. Semmi csóvi. Semmi boldogság. Semmi. Mindenki másnak igen, nekem nem. Ha figyelmen kívül hagytam, még boldogabb Volt... Bármit tehettem Nem érdekeltem.
 
A csúcspont a büntetésben tegnap jött el, mikor meló után bementem vele a Freshnapfbe, megvettem neki a k.vadrága kedvenc csemegéjét, majd elengedtem otthon a parkban, és amikor véletlen odajött és adtam neki egyet, elvette, én már örültem, de lerakta és LEPISILTE!!! Majd otthagyott. Porig alázott... Gondolhatnánk, hogy csak nem ízlett neki a nasi, de amikor egy sétáláskor barátkutyás adott neki tesztként, elfogadta, csóvált és boldog Volt. Dió egy piszok bosszúálló.
 
Az esti sétán már úgy voltam, hogy tuti jön majd valaki, akivel inkább hazamengy, csak ne kelljen velem többet egy levegőt szívnia, mikor ez a mafla egy 14 éves kutyát hívott játszani a maga kis vehemens módján, az meg jól megkergette, mert egy ilyen bakfitty ne b.sztassa. Érdekes módon azonnal tudta, hogy az én ölembe kell felugrani, és ott lapítani. Még egy puszit is adott.
 
Gondoltam megtört a jég, minden olyan mint régen.... De valójában csak olvad. Most már hajlandó Volt egy szobába aludni velem....
 
Szemét piszok szemét kutyám van.... Én nem lehetek ennyire bosszúálló.... Az kizárt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti