A szüve

"Anyu, nem nem félek. Miért félnék? Nem. Nem fosok. Taxival megyek a reptérre, aztán németeknél bérelek kocsit, ne aggódj már. Nem gáz. én csak azon izgulok, hogy félre ne tankoljam a kocsit. Nincs semmi gond, odatalálok...."
 
Ilyesmik hangzottak el tegnap esti rendszeres telefonos csevelyünkkor. Aggódott. Szerintem feleslegesen. Tényleg legfőképpen azért parázok, hogy benzin helyett nehogy dízelt tankoljak. Vagy fordítva. Sajnálnám ezt a csodás skodaoktáviaerest. Gyönyörű. Gyors. Kényelemes. Imádom. Élvezem vezetni....
 
... és ahogy előztem a kamionokat a német autópályán, bevillant egy kép. Egy Ezer évvel ezelőtti kép. Talán 7.-es voltam. Akkor voltak divatban azok az elcseszett nagy holdjáró cipők a gusztustalan talppal. Mostani szemmel persze. Akkor a legkívánatosabb divatdarabok egyike Volt, ami nekem elérhetetlen messzeségből kacérkodott.... Akkoriban egy lapos talpú cipőt kaptam osztrákiai rokonoktól, amit szerettem, mert valójában az egytelen általam is hordhatónak tartott lábbelim volt, és mivel szerettem, senkinek nem mondtam, hogy picit likas az oldala.... Meg a farmer is a bokám verdeste, kinőttem..... És mindenkinek olyan csinos cuccai voltak.... És Anyu látta, látta hogy kamaszosan szenvedek a nincstől, mondott sok bölcs eszmét, de hiába. dacoltam, hogy én márpedig azt meg azt akkor se... Valahogy beugrottak ezek a képek. Összefüggéstelenül. Az érzések....
 
Egyszerűen elfogott az érzés. Olyan szürreális, hogy most évekkel később nyomom a gázt, hajtok egy idegen ország idegen pályáján... Hogy mekkora az út, ami mögöttem van. A szakadt cipőtől, ennek a csodakocsinak a gázpedáljáig....
 
Csak egy valami nem változott. Hogy nyomom a szüvét. Azt képzelem, hgoy miattam felesleges aggódnia, mert "rendben vagyok" (dehogyvagyok), hogy miattam feleslegesen aggódik, hagyja abba, megoldom.
De aggódik, mert repülök, és jöhetnek a terroristák.
A vezetés, az vezetés, nem kell ragoznom.
A kaják szerinte veszélyesek. (okés, ma krokodilt ettem) és szörnyülködik néhanéha....
Az időképen látja, hogy itt csak 10 fok van, és felhív, van-e meleg cuccom...
 
Sose fog megnyugodni....
 
És én annyira szeretem. Mint ahogy mindannyian szeretjük Anyuuuut, Ancit, Éccsanyát, Anyust, Mammit, Anyukámt, Anyukómt, Édesanyámat....
 
Mert hálátlan léha társaság ez a kölyök banda, de szeret
 

Megjegyzések

  1. :) Köszönöm :)
    És milyen volt a krokodil?

    VálaszTörlés
  2. Sírod körül harc volt, hadnép rohant,
    vad ütközetben reszketett a hant.
    Féltél, anyám? és gondoltál-e rám?
    Te nem féltél, csak féltettél, anyám.
    Áprily

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti