A teljes elbridzsitjónszosodás

- Jó reggelt! Gyere, itt a kávéd!
 
Szem kinyit, körbe nézek, végig tapogatom magam, van rajtam ruha, viszont akárhol is vagyok, akárki is ez, hazakell mennem Dióhoz....
 
- Hol vagyok?
- Nálam. Itt a kávéd.
- Nem, kösz, mennem kell. A kutyám...
- Hosszú kávé, két barna cukor, tejszín. Ahogy kérted. Dió a konyhában virslit eszik.
- Jézusom, ki vagy te?! És mit keresek én itt.
- Ja, mondtad az éjjel, hogy nem fogsz emlékezni. De azt mondtad majd a kávé...
- Nem emlékszem.... Akarom tudni?
- Akarod?
- De hogy kerül ide Dió? Egyáltalán.... Hol vagyok? És TE kivagy?
- Egy sarokkal arrébb vagy, mint a saját lakásod. Én Ödön vagyok. Engem hívott fel Géza, hogy segítsek hazavinni Bélát, mert túl sokat ivott nálatok, és én úgyis közel lakom hozzátok....
- Ki az a Géza?!?
- Nekem haverom, dehogy neked kid.....
- Oké, mindegy, folytasd....
- Mire átmentem hozzátok, Lakóbarát már aludt, te meg Bélát mosdattad, mert eléggé rosszul Volt. Aztán segítettél hazavinni a saját lakásába, de hoztad Diót, mert neki pisilni kell. És mikor vissza akartalak kísérni, leültél az uszodánál, hogy nem bírsz tovább menni, és hogy inkább ott alszol. Mivel én meg itt lakom, felajánlottam, hogy aludj nálam. Te pedig elfogadtad, azzal a feltétellel, ha ágyba kapod a kávét...
- Basszus...... Kösz. Ne haragudj.
- Igazán aranyos, ha valaki részegen ennyire gondoskodó és kitartó. Mennyit ittatok? Tegnap nem tudtad megmondani.
- Már bocsi. De azt se tudom, hol vagyok... szerinted tudom mennyit ittunk?
 
Ami biztos:
sokáig dolgoztam, és mire hazaértem, néhány haver már ott iszogatott Lakóbaráttal....  nekem is lecsúszott néhány pálesz....
 
hat így.

Megjegyzések

  1. Nekem szimpatikus Ödön. :)

    VálaszTörlés
  2. Húú ezek a teljes kép/emlék-szünet félék nekem kimaradtak. Kicsit írígylem... na nem a másnapot :-)
    Ödön tényleg szimpi (már csak az ágybakávé miatt is)... és ott tuti nincs asszonyka :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ennek valami bája, ha az ember nem emlékszik. Kis önvédelmi mechanizmus... Mondjuk nem modnom, hogy megdícsérem érte magam, de tudom, hogy vállalhatatlan dolgot ilyenkor se teszek.

      Igen, Ödön kedves. De nem lehet tudni ezt az asszonyka kérdést, ami amúgy most annyira nem érdekel :)

      Törlés
  3. nem ismerem az érzést(valami oknál fogva nem tudok berúgni,és már nem is próbálom),de ezt olvasva most komolyan bánom:)
    tetszik nekem ez a reggel..;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing