Ismételt

Este 6kor kicsit elkámpficsorodva csuktam be az ebook-ot. Egy nap alatt átrágtam magam Bridget Jones-on. Még az első, így kb 10 évvel az eredeti után ismételve.
 
10 éve is nagyon nagyon nagyon szerettem, és nagyon nagyon nagyon röhögtem, de azt hiszem, nem Volt súlya. Egyáltalán nem éreztem át a könyv valós mondani valóját. Most sokkal többbet helyeseltem, sokkal nagyobb megértést tanusítottam most minden egyes elfogyasztott szelet csokoládé után támadt főhősi bűntudat iránt, éreztem a fiatal kosztümös csaj miatti pipát, hogy dehátaztakosztümöténnemtudtamkifizetni, vagy a családi összeröffenéseknél a kérdés, hogy és partnervanemár.
 
Iszonyat jókat vigyorogtam rajta.
 
A pöffeszkedő családosok... óóóó igen. Mind azt hiszi, hogy mi szinglik egyáltalán nem érthetjük meg őket, és fel Sem fogjuk, hog nekünk micsoda jó dolgunk van...
 
Te jó ég! Annyira más úgy olvasni, hogy benne élek. Hogy minden nyamvadt helyzet komikumot ismerek az ÉLETből.
 
Jó Volt. :)
 
Most előbányászom a kettőt. :)
 

Ui:

Holnap megyek Lovaggal fagyizni, aki még nem tudja, hogy tudom....

 

Megjegyzések

  1. Télen olvastam a 3. részt, az is nagyon jó, szintén egynapos olvasmány. Ajánlom!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing