Lovag rengeteg rózsája

Az élet egy furcsa film. A magas, vicces, okos pasas áll az ajtóm előtt, kezében megszámlálhatatlanul sok sok rózsa, és ellenállhatatlan mosollyal vacsorázni hív...
 
Minden pont a kívánság listámról pipa. Minden, minden klappol-hatna. Ha nem lenne felesége. Behívtam, limonádét nyomtam a kezébe, és egy, a korábbi évek miatt már milliószor végig vitt beszélgetést újra játszottam.
 
Ismerem az összes érvét, kész válaszaim voltak rá. Ahogy az értem mindent megtenne, és hogy fog változtatni, csak higyjek....Talán túl nagy rutinnal válaszoltam a kérdéseire. Túl közönyösen néztem végig ahogy látszólag összeomlik, mikor a rémes feleségéről beszélt, a zsarnoki tetteiről, és úgy mindenről.
 
Olyan Volt, mint felmondani a leckét. Annyirszor hallottam ezt már SzSz-től... Annyiszor átrágtuk. Annyira szörnyű...
 
Aztán amikor elment, kezében a rózsákkal, összetörtem....
 
Pedig nem is Volt köztünk semmi....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti